• 09:19 29.08.07 Розмитнення авто
    автор посту: Валентин Кислий


    Добрий день Самооборона, добрий день Юрію!

    Мене цікавить дуже наболіле та важливе питання, і далеко не одного мене! Це питання стосується варварських цін на авто бувші у використанні, які в нашій країні коштують просто шалені гроші. І людина, яка збирає копійки на те, щоб купити авто не може цього зробити саме із-за чиновників, по волі яких були прийняті закони, нібито для підтримки національного виробника, а насправді просто для здирництва та набивання карманів. Наскільки відомо основні ініціатори цього це Васадзе, він доречі у списку БЮТ, Дорошенко, ті інші. Звичайно нічого ніхто проти не має проти підтримки національного виробника, але вибачте. Авто ЗАЗ ДЕУ це хіба національний виробник?! Корейські авто минулих років, які впихуються громадянам України за великі гроші, ніякої якості та комфорту. Авто 15 років з Німеччини більш комфортні та витривалі, з меншим викидом СО в атмосферу в тій же Німеччині коштують від 500 до 2000 євро, а при проходженні варварських платежів іх ціна в нас коливається від 6000 до 12000 євро. Хіба це підтримка національного виробника, хіба не має право простий громадянин України, заробивши декілька тисяч євро за своє життя поїздити на нормальному авто та відчути себе людиною?!
    А куди гроші за розмитнення ідуть? Дороги побиті, тіж нові Славути та Таврії – це жахливе подібність на авто!!!
    Це не тільки слова мого розпачу, а й мільйонів громадян України. На сайті українських петицій є лист (петиція) до Верховної Ради, Президента та прем’єр міністра України під якою підписалися декілька тисяч громадян по цьому питанню, і це тільки в Інтернеті, а якщо провести соціологічних опитування думаю ви побачите думку народу.

    Дуже сподіваюся, що мій лист до Вас буде прочитаний і після виборів це питання буде поставлене на порядок денний у новій Верховній Раді!!!

    З повагою, Валентин!!!
    Чекаю відповіді на мою електронну скриньку, kirsanov_v@mail.ru
    Дякую за розуміння!

    Коментувати (14)

Коментарі:

    № 6575 Ярослав Білик (bilyk) 12:35 29.08.07

    Звичайно, було б добюре, якби бідні люди отримали можливість купувати за кордоном дешеві німецькі авто. Але ж дороги українські перетворяться на ретро-салон, як на Кубі! До нас знову масово звезуть увесь металобрухт, який вже нікуди не буде продаватися. Перетворимо Україну на суцільне звалище. Моя порада: шукайте кращу роботу, беріть кредит і купуйте нову. На члорта вам той хлам ;)

    Відповісти


    № 6579 Наталья Витренко (vitrenko) 13:10 29.08.07

    Уважаемый!
    Я полностью с вами согласна, что крупноузловая сборка на самом деле убивает нашего производителя и не удовлетворяет огромный спрос на народный автомобиль. В конце концом мы получим сборочные цеха, которые будут собирать из готовых агрегатов машины иностранцам. а свой автопром из-за отсутствия заказов умрет.
    Но я не считаю, что выход - это покупка за границей отслуживших свой срок автомобилей. Я считаю, нужно производить свой народный автомобиль - качественный, дешевый, надежный.

    Відповісти


    № 6612 Назар Сорока (nazar) 15:18 29.08.07


    Відповідь для Наталья Витренко

    Цитата:
    качественный, дешевый, надежный

    важкі для поєднання характеристики

    Відповісти


    № 6597 Іван - (sidar_87) 14:48 29.08.07

    Зрозумійте мене правильно я цілком з вами згідний тому що у нашій країні виробляють не автомобілі а консервні банки уже краще їздити на старій копійці 70-х років ніж на новій дев’ятці чи новому ланосі! А ціни на розмитнення дійсно високі необхідно щось негайно робити, але навряд це станеться! Чому придбавши автомобіль закордоном за 1000 євро я маю сплатити суму у 10 раз більшу на кордоні? Я дуже поважаю Вашу думку!

    Відповісти


    № 6609 Назар Сорока (nazar) 15:14 29.08.07


    Відповідь для Іван -

    Цитата:
    у нашій країні виробляють не автомобілі а консервні банки

    я б не сказав, що Шкоди з Єврокару - консервні банки

    Відповісти


    № 6613 Назар Сорока (nazar) 15:20 29.08.07

    Валентин Кислий
    напишіть і тут нам, якщо б часом вам відповіли на пошту

    Відповісти


    № 6745 Валентин Кислий (VVV_Pt) 19:58 30.08.07

    Доброго дня! Мені відповіли на електронну пошту, дякую!
    відповідь!
    Ярослав Білик, ВАм в першу чергу! Хлам за Заходу ви кажете!
    Фолкцваген пассат В5 2002 року коштує в США від сили 5000-6000$. За такі грошщі в нас нову можна купити хіба що горбату Славуту чи таврію. А хламом це авто далеко не назвеш, ще приклади, будьласка: Шкода Октавіа 2005 року це вже як не крути хламом не назвеш, ви просто гляньте скільки коштує в Німеччині, гляньте на стан авто, на все! ! ! Це хлам. та цей хлам відїздить ще добрі 20 років, і через ті 20 років її хламом не назвеш! ! ! А чому я, молодий хлопець, повинен викидати свої чесно зароблені своєю головою та руками 6000-7000$ на якийсь ЛАЙНОС чи СЕКС, та ще не хватить, чи ще краще на СЛАВУТУ чи Таврію! ! ! ??? СКажіть будь ласка???. Це народні авто???
    Ви знаєте чим відрізняється нова СЛАВУТА та 15 літній мерседес???! ! !
    Та тим, що 15літній мерседес через 5 років стане 20 літнім мерседесом, а СЛПВУТА Ваша горбата через 5 років стане купою металобрухту! ! !
    Хоче Васадзе з Порошенком Укравто підняти, так треба не здирництвом займатись з простих громадян, а самим не на Мерседесах їздити С класу, а пресісти на свої ЛАЙНОСИ та БОГДАНИ і якщо на те пішло пішло, то за ті роки, що існує АВТОЗАЗ ДЕУ можна щось хоч трохи подібне на авто видумати, а не продовжувати совдепівську традицію, якщо народ горбатий від праці, то нехай на горбатихз авто і їздить! ! ! !

    А Ви шановна Наталія Михайлівно, чи той хто так підписався, во первых у меня имя мое кстати настоящее есть!
    А во вторых, я не говорю о хламе из Германии, хотя еще раз повторюсь, даже 15 летние авто и выгядят и ездят и по всем показателям далеко впереди дерьма, которое выпускает ЗАЗ Васадзе! ! !

    И самое главное! Большее количество людей не в состоянии купить ни новый Ланос, ни Сенс, ни даже Таврию. И народ просто напросто ездит на старых копейках, старых очень иномарках и при этом очень сильно загрязняет этим действительно хламом, хотя если провести тесты, думаю, импортные авто бу 10-15 лет гораздо меньше СО и канцерогенов выпускают в атмосферу, чем наши новые, окружающую среду.
    А у нас просто эпидемия онкозаболеваний как среди взрослых так и среди детей.
    А наша экология, с Чернобылем, нашими старыми заводами, наша жизнь полная стрессов, просто убивает всю нацию, а старые авто, которые граждане вынуждены покупать из-за этих варварских цен вообще убивают нас! ! ! !
    Так что все это жестокая ложь, которой нас кормят все эти гребаные политки, все до единого! ! !
    Я лично хочу создать инициативную группу людей и протестовать против этого беспредела! ! ! ! Надоело быть козлом отпущения все люди как люди в Евросоюзе, а мы как при комунизме на Москвичах и Запорожцах, народных авто езили так ездить будем???! ! ! Да нифига подобного! ! ! Я высшее образование и аспирантуру не для того заканчивал, чтобы мной управляли всякие проффесора и доктора экономических наук неизвестного прохождения! ! ! ! мы или выдохнем или уедем отсюда в нормальное общество цивилизованных людей с нормальным капиталистическим строем и с рыночной экономикой, где приоритет не за зверскими ценами с поддержкой национольного производителя а за нормальной , честной конкуренцией и качеством! ! ! !

    всем хорошего настроения и качественной оценки вокруг происходящего! ! !

    чекаю коментарів та відповідей! ! ! ! А питання розмитнення авто не буде залишене просто так! ! ! !

    Відповісти


    № 10935 Степан Наконечний (docsis) 22:57 12.10.07

    Підтримую Валентина повністю.
    Із-за цих кровопивць політиків-бізнесменів (місце яким чистити паровози) принципово не хочу купляти "анти"народне авто або платити відсотки за нове авто товстим пихатим дядям або ДИКЕ розмитнення за таке ж нове авто.

    Відповісти


    № 13754 Roman xxx (star_69) 22:39 23.12.07

    .....Приєднуюсь до Ваших слів.....якщо зможу чимось допомогти при створенні ініціативної групи по протесту - моя пошта roma_bc@rambler.ru Сайт - www.dobrotvir.nm.ru. Буду радий співпраці.....

    Відповісти


    № 15564 Михайло (felidor) 00:36 29.04.08

    Валентине я повністю підтримую Вас! ! ! Я з Вами!

    Відповісти


    № 15568 Член профсоюза (dp19S05k) 09:14 29.04.08

    Та Луценко цього нічого не читає! Ви шо не зрозуміли, чи шо! ?

    Відповісти


    № 17488 Сергій (rabzy) 14:52 19.09.08

    Валентин,Луцьк з Вами! ! ! Ми підтримаємо Вас так, як тільки зможемо! ! ! Необхідно зупинити це автознущання над людьми...Всі мої знайомі і друзі не хочуть їздити на псевдонових автомобілях! ! ! Люди хочуть їздити на автомобілях німецького, японського виробництва, нехай не на нових, нехай їм буде 5-10 років! Але нехай і ціни будуть реальними! ! !

    Відповісти


    № 17679 віктор (vitek) 11:21 02.10.08

    так панове, скільки це ще буде тривати?????подумайте самі в європейських країнах, де рівень життя "дещо" вищий ціни на автівки вживані просто смішно низькі..... а в нас при зарплатні в 1000грн. в кращому випадку ціни просто таки "космічні"

    Відповісти


    № 17680 Олександр Кривий (Banker_sasha) 11:39 02.10.08

    Дуже хороша тема.Хто скаже коли заключать договори на сертикацію бо не видають доручення на інвалідів пока????Навіть не можна пригнати машину...

    Відповісти



Логін: Пароль:



зареєструйтесь на сайті, якщо у вас немає логіна.

Блоги

Авторизація

Рубрикатор

weblog.com.ua