• 01:12 13.08.07 Коли в Україні буде порядок та нормальний розвиток?
    автор посту: Святослав Батов


    Дайте будь ласка відповідь, коли в Україні буде порядок та розвиток:

    1. Після перемоги блоку НУ НС на виборах 30 вересня;

    2. Після смерті Януковича;

    3. Ніколи;

    4. Псля відходу від політики всіх колишніх комуністів;

    5. Після обрання Вітренко Президентом;

    6. Після приєднання України до ЕС;

    7. Після приєднання України до РФ;

    8. Після приходу в політику людей народжених в незалежній Україні;

    9. Вш варіант _________

     

    Дякую!

     

    Коментувати (39)

Коментарі:

    № 4190 Вячеслав Швец (slava_sh) 08:33 13.08.07

    Я думаю вариант 4 и вариант 8. И если такое произойдет то последствием будет вариант вариант 6.

    Відповісти


    № 4244 Святослав Батов (Святослав_II) 12:04 13.08.07

    Я сподівався саме на таку відповідь, дякую.

    Відповісти


    № 4216 Spirit Ra (Spirit-Ra) 11:15 13.08.07

    На мою думку, "порядок та нормальний розвиток" - це процес. Безперервний і вічний. Perpetuum mobile )))
    Колись все буде добре, але коли буде добре, ми будемо прагнути, щоб було ще більш добре, а це "добре", що вже є, не сприйматимемо, як "добре" і шукатимемо відповіді на запитання - Коли в Україні буде порядок та нормальний розвиток? )))

    Відповісти


    № 4229 Ярослав Білик (bilyk) 11:43 13.08.07

    Згоден на 100%. До того ж "порядок і нормальний розвиток" для кожної країни свій. Для Росіян він вженастав, а для сингапурців чи нідерландців такий порядок був би абсолютно неприйнятним,а розвиток - ненормальним.

    Відповісти


    № 4243 Святослав Батов (Святослав_II) 12:02 13.08.07

    Порядок це не процес, це стан. Або країна має порядок, або має частковий порядок або має безлад. Згоден що розвиток це процес, але ж і ми сьогодні розвиваємось, але на жаль не так швидко як деякі інші країни. Порівнюючи нас та найрозвинутіші країни світу приходиш до висновку що в нас ненормальний та надто повільний розвиток (технологій, державності, освіти і т.д.)

    Відповісти


    № 4258 Святослав Батов (Святослав_II) 12:22 13.08.07

    Мені здається що у росіян зараз безпредел а не порядок. І нормальний розвиток їх закінчится швидко після падіння ціни на нафту.

    Відповісти


    № 4264 сосо павлиашвили (cheburator) 13:04 13.08.07

    А что, есть сведения? Я читал, что , наоборот, до 100 уёв будут цены поднимать.

    Відповісти


    № 4266 Святослав Батов (Святослав_II) 13:08 13.08.07

    Ні, я не мав на увазі що ціна впаде саме зараз, але колись вона впаде :-) . Ото буде радість на Львівщині :-)! !
    Просто всім потрібно памятати що так буде не завжди, не завжди буде дорога нафта, не завжди буде класна збірна України по футболу, не завжди політики будуть корупціонерами і т.д.

    Відповісти


    № 4260 Євген (check) 12:48 13.08.07

    Я думаю після того як у політиків повідбирають всі пільги і заробітну платню рази в 4 уріжуть. Тоді вони працювать почнуть, а не морди бити одне одному в парламенті.
    ЗІ. При Сталіні таких до стінки ставили ))

    Відповісти


    № 4263 Святослав Батов (Святослав_II) 13:01 13.08.07

    а може після цього вони почнуть більше красти з бюджету та хабарів брати? І тоді ми отримаємо ще більш корупційну Раду. Я особисто виступаю за те щоб у депутатів була велика заробітна плата, щоб у них були деякі пільги (звичайно не такі як зараз, коли на одну "Стефанію" йде більше грошей з бюджету ніж на всю сільську медицину), але поряд із цим була величезна, підкреслюю ВЕЛИЧЕЗНА кримінальна відповідальність за корупційні дії, аж до розстрілу. Крім того потрібно при винесення рішення про визнання чиновника чи депутата винним у корупції стягнути з нього усе його майно, і що ГОЛОВНЕ стягнути на користь держави майно його дружини та дітей (бо часто політики дозволяють собі реєструвати майно на родичей). крім того потрібно щоб своїх "героїв" країна знала в лице: виділити з бюджету кошти на покупку ТВ в прайм тайм і показувати всій Україні корупціонерів, і нехай вони та їх діти мучатся від такої "відомості" все життя. Ось якщо буде так то тоді і не буде корупції.

    Відповісти


    № 4269 сосо павлиашвили (cheburator) 13:11 13.08.07

    Свидомые не имеют права аппелировать к опыту и практике Сталина, т.к. по определению, всё, что Он делал- плохо.

    Відповісти


    № 4265 сосо павлиашвили (cheburator) 13:07 13.08.07

    Это не демократично!

    Відповісти


    № 4386 Святослав Батов (Святослав_II) 16:47 13.08.07


    Відповідь для сосо павлиашвили

    Цитата:
    Это не демократично!

    Демократично! все що робится задля народу демократично з точки зору логіки.

    Відповісти


    № 4267 Святослав Батов (Святослав_II) 13:09 13.08.07

    а який варіант в опитуванні обрали ви?

    Відповісти


    № 4270 сосо павлиашвили (cheburator) 13:12 13.08.07

    СССР

    Відповісти


    № 4272 Святослав Батов (Святослав_II) 13:14 13.08.07

    Ого, ви вважаете що Україні і українцям буде жити краще в недоперебудованому соціалізмі? Який класти хотів на історію та культуру народу? Якому байдужі віра в Бога та віра в народ?

    Відповісти


    № 4268 Святослав Батов (Святослав_II) 13:10 13.08.07

    Чому не демократично? Демократія це влада народу, і я вважаю коли чиновник обкрадає головного носія влади в державі він повинен відповідати по всій строгості (можливо розстріл це пребільшення).

    Відповісти


    № 4271 сосо павлиашвили (cheburator) 13:13 13.08.07

    А чиновники что- не народ?

    Відповісти


    № 4275 Ярослав Білик (bilyk) 13:23 13.08.07

    Перегинати палицю теж не варто. Гадаю, значно більше проблема з тим, щоб і чинне законодавство працювало. 15 років - теж не стимул для заняття корупцією. Однак ці 15 років ніхто не отримав. Якби , скажімо, Черновецький за спричинену багатомільярдну шкоду Києву внаслідок роздачі 4000 гектарів землі отримав 15 років - це б у в прайм-таймі крутилося, і навіть цикли передач би знімали про це. Іншим була б наука. Втім, в нинішній Україні це не можливо. І не через політикіВ, а через суспільні відносини. Далекі від ідеальних.

    Відповісти


    № 4277 Святослав Батов (Святослав_II) 13:30 13.08.07

    Згоден але тоді питання вже до Луценка, чому пан Омеля який роздав не менше, ніж брат Леонід, не був покараний за часів міністерства Луценка а навпаки був прийнятий до демократичного табору? А суспільні відносини змінятся лише тоді, (вибачте якщо когось ображу) коли повмирають усі активні носії радянського та пострадянського світогляду, іншого не дано.

    Відповісти


    № 4282 Ярослав Білик (bilyk) 13:47 13.08.07

    На жаль, люди, виховані в радянські часи, здебільшого мають совість і прагнуть жити в злагоді з нею. Люди, які виховувалися в дикі 90-ті - це дуже цинічні, безжальні та холоднокровні люди. Вони зовсім інакше цінують гроші, ніж мої батьки і тим більше - ніж батьки моїх батьків. Інша справа, що вони ідеалізують той час і пов*язують свої найкращі спогалди з комунізмом, що, звичайно ж, велика помилка.
    Що ж до молоді, то тут ситуація доволі сумна. Я так зрозумів, ви зі Львова. Гадаю, ви можете оцінити нинішній контингент Сихова. Просто жахлива картина в центральній Україні та навіть на відносно благополучній Київщині десь на периферії. Статистика злочинності, наркологічних хвороб просто страшна. Якщо ці люди будуть для всієїх країни обирати владу - суспільні відносини таки зміняться. Але чи буде нам від того краще...

    Відповісти


    № 4283 Ярослав Білик (bilyk) 13:49 13.08.07

    Звичайно, я маю на увазі тенденції. Це не означає, що всі тепер цинічні і наркозалежні. Але якщо співставити тодішній і чинний стан - порівняння буде не на нашу користь.

    Відповісти


    № 4286 Святослав Батов (Святослав_II) 13:54 13.08.07

    Чому зі Львова? Невже в Україні патріоти живуть лише у Львові? Я з Полтави. Щодо людей вихованих в 90ті: в ті часи всі були перевиховані згідно з дикими реаліями того часу і всі стали жити за тими ж принципами. Тільки у одних в голові є память про Союз і десь в душі у них дозволяється можливість його повернення, а у молодих які не знають що таке Союз не має іншого уявлення про Україну окрім як про незалежну державу.

    Відповісти


    № 4288 Святослав Батов (Святослав_II) 13:58 13.08.07

    Щодо наркозалежних і т.д. : це є все результат тієї політики комуністів по знищенню духовності народу, яку вони проводили увесь час. Україна відійщла від Бога та від духовності і тому ми маємо сьогодні показушну віру наших політиків на телеєкрані і наркозалежну молодь яка не має перспектив та альтернатив такому стилю життя.

    Відповісти


    № 4294 Ярослав Білик (bilyk) 14:09 13.08.07

    Приємно, що помилився. Полтава, Слободжанщина, Запоріжжя якраз і мають бути колискою патріотичних настроїв в сучасній Україні.

    Відповісти


    № 4296 Святослав Батов (Святослав_II) 14:14 13.08.07

    О оце справді так, я вважаю що ідеологія патріотизму центральної України це реальний компроміс між націоналістичним Львовом і антинаціоналістичним Донбассом. Все ж таки Полтава духовна столиця держави...

    Відповісти


    № 4298 Ярослав Білик (bilyk) 14:16 13.08.07

    Можливо, комуністи і не надто дбали про духовність, але мінімально культурні проблеми молоді намагалися задовольнити - патріотичні фільми крутили в клюбах. А нинішні керманичі нічого в цьому напрямку не роблять, народних артиситів по селах не возять. Телебачення могло б стати активним замінником - але в новому тисячолітті в центрі Європи багато регіонів, де телевізійного сигналу немає. А супутникове ТБ вони не можуть собі дозволити через кричущу бідність. У Юрка Покальчука периферійні будні буквально задокументовано. Чесно кажучи. якщо орієнтуватися на його твори, то напрошуєтьсф висновок, що поліпшення суспільних відносин доведеться чекати дуже довго.

    Відповісти


    № 4305 Святослав Батов (Святослав_II) 14:22 13.08.07

    Так культура (не духовність) в Союзі була на рівні, вона була частиною мозгопромивочного лохотрону я вважаю, який постійно твердив як мантру: Ленін, Партія, Комсомол. Проблема нашої держави і політиків та що вони не розуміюь що якщо не виховати дітей на українських фільмах та музиці вони виховаются на російській попсі в три акорди та кремлівських пропагандистських мультиках по типу Князь Владимир і т.д.
    Я ж казав про духовність маючи на увагу віру в Бога і віру в Україну.

    Відповісти


    № 4274 Святослав Батов (Святослав_II) 13:17 13.08.07

    Якщо людина іде в чиновники вона повинна розуміти що вона вже не проста частина народу, на чиновнику лежить відповідальність за країну і він повинен взявшись за плуг потім відповісти за те що цей плуг використав для орання свого поля.

    Відповісти


    № 4503 максим владимирович (mxnazist) 21:20 13.08.07


    Відповідь для Святослав Батов

    Цитата:
    Якщо людина іде в чиновники вона повинна розуміти що вона вже не проста частина народу, на чиновнику лежить відповідальність за країну і він повинен взявшись за плуг потім відповісти за те що цей плуг використав для орання свого поля.

    к сожалению уважаемый вы ошибаетесь в чиновники пипл никогда не будет идти за идеалами а только за стабильными льготами и мазами! факт!

    Відповісти


    № 4297 сосо павлиашвили (cheburator) 14:16 13.08.07

    Коммунизм- будущее мира. От этого никуда не денетесь.

    Відповісти


    № 4328 Святослав Батов (Святослав_II) 15:04 13.08.07


    Відповідь для сосо павлиашвили

    Цитата:
    Коммунизм- будущее мира. От этого никуда не денетесь.

    Вже ділися, комунізм в Україні вимирає разом с пенсіонерами. Петя Симоненко скоріш за все останній рейтинговий лідер комуняк в Україні.

    Відповісти


    № 4506 максим владимирович (mxnazist) 21:23 13.08.07


    Відповідь для сосо павлиашвили

    Цитата:
    Коммунизм- будущее мира. От этого никуда не денетесь.

    кстати о коммунизме! типично обывательская идеология (не напрягаться и чтоб у всех все было! )я бы расширил направление этой идеи но меня начнут называть антисемитом .пока не хочется!

    Відповісти


    № 4366 Cергей Пунсик (Ковпак) 16:04 13.08.07


    Відповідь для сосо павлиашвили

    Цитата:
    Коммунизм- будущее мира. От этого никуда не денетесь.

    Коммунизм нет, а вот неомарксизм да, просто учение єкономиста К.Маркса надо воспринемать как диагноз капитализма и лечиться, а не как иструкцию к действиям.Когда врачь ставит вам диагноз он же не презівает вас умереть от болезни.
    У порядок в стране будет тогда когда не будет не бело-голубых не оранжевых.
    А по вопросу коммунистов я бы тоже не пророчил им смерть после вымирания пенсионеров.
    И ещё патриот это не тот кто на всех углах кричит про любовь к родине и во всех кто не так поступает вибет врагов, а тот кто тихо без крика каждый день итдет на работу и своей работой укрепляет страну.

    Відповісти


    № 4375 сосо павлиашвили (cheburator) 16:18 13.08.07

    Согласен, дело не в названиии.

    Відповісти


    № 4507 максим владимирович (mxnazist) 21:24 13.08.07


    Відповідь для Cергей Пунсик

    Цитата:

    Відповідь для сосо павлиашвили
    Цитата:
    Коммунизм- будущее мира. От этого никуда не денетесь.

    Коммунизм нет, а вот неомарксизм да, просто учение єкономиста К.Маркса надо воспринемать как диагноз капитализма и лечиться, а не как иструкцию к действиям.Когда врачь ставит вам диагноз он же не презівает вас умереть от болезни.
    У порядок в стране будет тогда когда не будет не бело-голубых не оранжевых.
    А по вопросу коммунистов я бы тоже не пророчил им смерть после вымирания пенсионеров.
    И ещё патриот это не тот кто на всех углах кричит про любовь к родине и во всех кто не так поступает вибет врагов, а тот кто тихо без крика каждый день итдет на работу и своей работой укрепляет страну.
    спасибо за патриотизм,таких как вы побольше (с идеей правильности действий )жить будем получше

    Відповісти


    № 4376 Святослав Батов (Святослав_II) 16:18 13.08.07

    А хто ж буде на місці блакитних та помаранчевих?
    Неомарсизм можливо і стане майбутнім світу але тільки після перемоги Китаю в 3 свтовій війні.

    Відповісти


    № 4395 Доброжелатель (Доброжелатель) 17:22 13.08.07

    Святослав Батов! ? Вы не устали! ? А то через раз вижу Вашу физиономию в коментарях! ? Действуем по принципу сам себе помоги!

    Відповісти


    № 4407 Святослав Батов (Святослав_II) 17:37 13.08.07

    Шановний Добожелатель (мабуть не зовсім добрий) А для чого по вашому відкривають блоги, ля того щоб писати свої думки і відповідати на думки інших? Якщо ви не хочете бачити мое лице вимкніть в своему браузері завантаження зображень. І в чому ви побачили принцип допоможи собі сам, поясніть?

    Відповісти



Логін: Пароль:



зареєструйтесь на сайті, якщо у вас немає логіна.

Блоги

Авторизація

Рубрикатор

weblog.com.ua