-

01:15 26.07.07 Тримайте свої яйця
автор посту: Юрій Луценко
Доброго дня!
Повертаю учорашній борг. Це ще не всі відповіді, і протягом дня спробую зробити більше.
№43 Юрію, ви дійсно вважаєте...
Будь ласка. Луценко Віталій Іванович, родився від свого батька Луценка Івана Васильовича. Моя мама – Жук Віра Михайлівна, родилася від свого батька Жука Михайла Івановича. Моя дружина – Ірина (аск гугл ), родилася від свого батька Степана Васильовича та матері Стефанії Антонівни, обидва - Львівської області. Мої батьки – з Чернігівської. З діда-прадіда почуваю себе українцем. Але не для того, щоб вивершувати над іншими, а щоб триматися за свою історію. В квартирі першого секретаря міськкому Компартії, де я виховувався, завжди на видному місці висіла весільна фотографія батьків у вишиванках. В сім’ї завжди практикувалася українська, чого і Вам бажаю.№44 Юрій, ви дійсно…
Можу Вас запевнити, що кількість відвідувань аж ніяк не впливає на результат виборів. Блог мені потрібен для свіжих ідей, в тому числі поглядів, протилежних моїм.
Стосовно Вашої оцінки Самооборони, то Ви маєте на неї право, як і кожна вільна людина у вільній країні. Але соціологи одноголосно давали нам можливість проходження у Верховну Раду. Проте, мені здається, що важливішим є інше. Самооборона, яка підняла віру розчарованих демократів, почищена «Наша Україна», яка цементувала своїх прихильників, нині об’єдналися і мають на старті 16%. Сподіваюся, що ми подвоїмо результат в ході виборів.№99 Сидять два кума…
Більш новий, політичний: В Тернопіль в офіс Партії регіонів приходить дядько й просить записати його до партії. Зраділий чиновник здмухує пилюку, виймає з шафи анкету на вступ у партію, радіє про себе, що організація збільшиться на 30%, а отже світить премія. Але все ж таки подумавши, питає: «Вуйку, а по-чесному, навіщо ви вступаєте в нашу партію?» А той каже: «прийшов додому, а весь під’їзд гуде, що моя дочка – найбільша курва. Прийшов на базар – а там всі гудуть, що моя дочка найбільша курва. Це мене так дістало, що я вирішив їм помститися – публічно вступити в Партію регіонів. Зганьблю їх на все місто».№130 Общение с политиком…
Ви песиміст. Зніміть чорні окуляри і подивіться на світ свіжим поглядом. Він не рожевий, але й не чорний.№149 У вашому в штабі в Києві…
Нема заперечень, готовий до співпраці. Але персонально зустрітися не зможу. Більшість часу проводжу в зустрічах та в машині. В Києві з’явлюся після 1 серпня. Поїду відразу після реєстрації блоку. Тому рекомендую звернутися відразу до керівника київського штабу блоку пана Катеринчука в центральний офіс «Народної самооборони» на вул. Боженка, 86Н.№159 Ну что ж Юрий…
Згоден з Вами про загрозу неякісних штабів на місцях. Якщо Ви з Донецька, прошу зв’язатися з місцевим штабом, який очолює Зіновій Шкутяк. Особисто його знаю більше 10 років як принципового і чесного політика. Допоможіть йому не допустити фальсифікацій на Донеччині.№170 Пане Луценко…
Я особисто з вчорашнього дня відбув в агітаційний тур по західних областях України. Стосовно Сходу, то нагадаю Вам, що був і в Херсоні, і в Харкові, і в Миколаєві, в Дніпропетровську, в Дніпродзержинську, в Одесі. Шкода, але не зумів добратися до Запоріжжя.
Перше яйце в мене вже було, в Дніпропетровську. Але термінатори від яєць не падають, воно було не по адресу. Так що тримайте і Ви свої яйця.
Щодо підтримки громадських рухів, то я повністю солідарний. Чи не єдиний здобуток України – це свобода слова і розвиток громадянського суспільства. І в даному випадку Громадянська асамблея України – черговий крок у вірному напрямку. Щодо мене, то я повністю підтримую конституційну асамблею, яка мала би прийняти нову Конституцію як суспільну угоду вільних громадян з найнятими ними державними службовцями. Місцеве самоврядування має бути розширене в ній через скасування державних адміністрацій і перетворення їх на префектури, а також право самостійного утворення депутатами відповідних виконкомів. Сподіваюся, що саме так це і буде в тому варіанті Конституції, який скоро запропонує Президент.№184 Уважаемый Юрий…
Шановний Вікторе, абсолютно не поділяю Ваше тлумачення походження назви Україна. З таким же успіхом можна подискутувати про назву Польща, Молдова, Чехія, Моравія, які також мають дуже складне і не завжди етнічне походження. В свої часи всі ці країни називалися по-іншому. Але мені особисто подобається саме ця назва, яка була притаманна нашій території, починаючи з 16 століття. Ще більше подобається, коли ми знаємо свою історію до Київської Русі, Княжу добу та нову. А Вам раджу: не варто шукати ворогів там, де їх немає. Позбавляйтеся стереотипів і шануйте своє русинське коріння.
На Волині є одне-єдине село, яке розмовляє абсолютно автентичною мовою. Їх ніхто більше не розуміє. Так склалося в історії. Але передаючи від діда-прадіда цю специфічну говірку, вони блискуче володіють літературною українською мовою. Якби так було з усіма, було б набагато легше. Хочеш двомовності – спершу вивчи українську. Думаю, це пасує і до руху русинів Закарпаття.№195 Ответьте честно…
Скажу відверто, назва прийшла спонтанно. Було це в кінці грудня перед першою прес-конференцією відставленого міністра внутрішніх справ Луценка. Чомусь на думку прийшов гоголівський образ парубка Хоми із «Вія». Коли нечиста сила, яка окупувала всі гілки влади, кинулася на юнака, він встиг в останню хвилину провести навколо себе чарівне коло самооборони.
«Самооборона» постала в ті часи, коли реванш неокучмістів був доконаним і дуже агресивним. Тоді я казав: українці не мають надії на жоден із ешелонів влади. Всі вони знаходяться в тупиках взаємних дерибанів та розборок. Сподіватися знову – як і у всю українську історію – маємо самі на себе. І боронити свої права: економічні, соціальні, духовні, будь-які. Де необхідний спротив, українці мають об’єднуватися, тим більше, що це поняття для них не нове. Прикладів самооборони в історії України було безліч: починаючи від руху «Свій до свого по своє» до більш мілітарних проявів, таких як УПА та інші види військового чи партизанського опору. В даному випадку мова йде, звичайно, не про мілітарну самооборону, а про самоорганізацію вільних громадян для обстоювання своїх прав.Попередні відповіді:
Тетяна Монтян. 15:05
Тетяно, на рахунок здачі друзів нагадайте своєму міністру Цушку, що сумські студенти, які аплодували Морзу, сьогодні отримали від вас генерала Плеханова. Майдан, який кричав «Слава Морозу», отримав генерала Попкова. Цей сумний ряд можна продовжувати. Тим більше, що тебе не переконати.№12 Товариш Луценко…
Бродський ніколи не був для мене прикладом. Чоловік цікавий, але не в моєму смаку.№24 Пане Юрію, Вітаю!...
Олеже, підписуюся під необхідністю радикальних змін і хочу запропонувати подивитися на наш блок неупередженим, свіжим поглядом. Хіба питання: пройти в парламент в Самообороні з новими обличчями на 5%? Хіба питання в черговому мікрогетьманстві, яке вкотре розколе демократичні, європейські перспективи України? Мені здається, що «Наша Україна» з часів «любих друзів» радикально змінилася. Вона врахувала помилки, очистилася, оновилася. Як приклад: подивіться на нашу п’ятірку чи десятку. Знаю, що ви, як і більшість, маєте претензії до Ющенка. Здається, його надмірна толерантність і терплячість розглядалася опонентами як слабкість. Можливо, так думали і ви. Але в найбільш критичний момент наступу на Україну саме він зробив необхідні радикальні рішучі кроки. Попри мінімальні можливості і повноваження, які йому залишилися після політреформи і сумнозвісного закону про Кабмін, саме він зупинив реванш. Хочете рішучого Президента, який оновить Україну - дайте йому рішучу підтримку. Думаю, що моє завдання по створенню нової команди з новими обличчями, новими ідеями ми зробили. Але не в мікроскопічному, самостійницькому варіанті, а в серйозному об’єднанні заради спільного інтересу.№30. З якою частотою пан Юрій відвідуватиме даний блог?
Як і зараз: в автомобілі між зустрічю в Кремінці і Збаражі тернопільської області.№34 Юра, очень правильний ход…
Дякую, Вадиме, за добрі слова. А стосовно наговорів: то нехай клевещуть. Я вже був і євреєм, і антисемітом. Націоналістом і комуністом. Очевидно, залишився останній крок: оголосять негром. Але сподіваюся, це все буде так само смішно, як і попередні звинувачення.

№ 717 Игорь Швайко (Игорь) 01:23 26.07.07
Доброї ночі Вам, пане Юрій.
Скажіть, будь-ласка, Ваше ставлення до коаліції з партією регіонів, і чому блок незбирає підписи для проведення референдуму про знаття депутатської недоторканості???
№ 2708 Юрій Луценко (Yuriy_Lutsenko) 19:33 03.08.07
Коаліція з ПР неприродня через радикальну відмінність поглядів на розвиток України.Ми - за європейський шлях суверенної держави з конкурентною економікою вільних підприємців. Вони - за колоніальний статус України, яка шукає вигоди в підтримці інтересів метрополії.Плюс роблять ставеку на пострадянську сировинну економіку, яка продукує рабську зарплату і олігархію у владі.
№ 719 Fenix (a Priori) 06:14 26.07.07
Я раніше читала про ініціативу Президента про проведення референдуму з метою обмеження повноважень парламенту.
Наприклад, тут
http://ura-in...07/07/10/prava/
В мене одразу тоді виникло питання, а де ділися українські політики, які підтримують Ющенко на його почесній посаді Президента держави та займаються реальною політикою підтримки Президента та збирають підписи для подання про організацію референдуму. Потім я довідалася про збір підписів БЮТ, а тепер про збір підписів Народної Самооборони з приводу знесення депутатської недоторканості. Чому тільки з цього приводу? Чому БЮТ були першими, а Президента звинувачували в неконституційних "ініціативах" при бездіяльності його "політичного крила"?
№ 722 Егор Северянин (Северянин) 08:32 26.07.07
Нерешительность Ющенко воспринимается не как толерантность. Лично я это воспринял как физическую невозможность применить декларируемые принципы к своей семье, к своему окружению и пр. Это основная причина разочарования и недоверия. История с БМВ А.Ющенко, назначение Я.Ющенко - это было начало. Надеюсь Ваша попытка поможет нам увидеть новое положительное в оранжевой команде.
№ 723 Вячеслав Швец (slava_sh) 08:33 26.07.07
Ваша цитата : (Здається, його надмірна (президента)толерантність і терплячість розглядалася опонентами як слабкість. Можливо, так думали і ви. Але в найбільш критичний момент наступу на Україну саме він зробив необхідні радикальні рішучі кроки. Попри мінімальні можливості і повноваження, які йому залишилися після політреформи і сумнозвісного закону про Кабмін, саме він зупинив реванш.)
Согласен с Вами, но разве можно подругому в наше время с такими опонентами (сам я с Донецка).
И еще вопрос как то в Донецке не слышно про Вас не слышно нет инф.поддержки. Могу помочь admin@dkr.com.ua
№ 728 gavriloid (gavriloid) 09:03 26.07.07
Интересно, дорогой парламент провалил ещё кучмовский референдум, по-моему 2000ного года.
Что помешает полож... игнорировать, со смаком, на нынешние требования?
Лидеры оппозиции до парламента, и в парламенте - две большие разницы.
№ 733 Павло Кемський (Linx) 10:01 26.07.07
Як і зараз: в автомобілі між зустрічю в Кремінці і Збаражі тернопільської області.
Юрію, а можете розказати публіці, а що Ви робите о першій годині ночі "в автомобілі між зустрічю в Кремінці і Збаражі Тернопільської області"?
№ 735 Юрій Луценко (Yuriy_Lutsenko) 10:33 26.07.07
Відповідь для Павло Кемський
Як і зараз: в автомобілі між зустрічю в Кремінці і Збаражі тернопільської області.
Юрію, а можете розказати публіці, а що Ви робите о першій годині ночі "в автомобілі між зустрічю в Кремінці і Збаражі Тернопільської області"?
Не шукайте таємного змісту: в автомобілі я писав відповіді. А можливість зайти в інтернет з'явилася значно пізніше.
Відповідь для Вячеслав Швец
Ваша цитата : (Здається, його надмірна (президента)толерантність і терплячість розглядалася опонентами як слабкість. Можливо, так думали і ви. Але в найбільш критичний момент наступу на Україну саме він зробив необхідні радикальні рішучі кроки. Попри мінімальні можливості і повноваження, які йому залишилися після політреформи і сумнозвісного закону про Кабмін, саме він зупинив реванш.)
Согласен с Вами, но разве можно подругому в наше время с такими опонентами (сам я с Донецка).
И еще вопрос как то в Донецке не слышно про Вас не слышно нет инф.поддержки. Могу помочь admin@dkr.com.ua
Зверніться в місцевий штаб до Зиновія Шкутяка.
Або за контактами, які розміщені на сайті.
№ 1775 Мамай (Мамай) 01:32 31.07.07
Пане Юрію!
В нас неодноразово виникало відчуття, що Схід прихорошенько "здали"
Зараз відбувається те ж саме : передвиборча робота з за товстих кабінетних стін.
Я от не знаю в запоріжжі ні одного персонажу хтоб більш -менш адекватно репрезентував паміранцєвьіх політиків.
Що ж до вашого бажання віднайти наві ідеї так їх в інеті як грязі, ще й "безвоздмєздно, тоєсть даром"(с) було б бажання знайти
от хоч би й моя пропозиція
http://commun...ua/4844127.html
"От уявіть, що у Донєцьк приходе колона_луценків не з крикам "зека на нари! " а з полум'яною промовою лідера (Конспектуйте Юрію Віталійович! )
"Впродовж довгіх років Донецьк був відомим як місто мільйона троянд, а не як батьківщина жлобів і бандитів. Сьогодня, ми вирішили відновити цю славу Донецька і допомогти його мешканцям висадити в парках на вулицях і в дворах. Ми привезли з собою не озлоблених западенських рагулів, якими лякає нас пропаганда а 10....0 (нулівскільки вистачить)кущів троянд "
після цих слів самолічно висаджує під спалахи фотографів якесь офігєнне розове дерево."
№ 736 Павло Кемський (Linx) 10:34 26.07.07
Пане Юрію, просто мені цікавий розклад робочого дня українського опозиційного політика, наприклад Юрія Луценка. Дякую за швидку відповідь.
№ 737 Юрій Луценко (Yuriy_Lutsenko) 10:40 26.07.07
Відповідь для Игорь Швайко
Доброї ночі Вам, пане Юрій.
Скажіть, будь-ласка, Ваше ставлення до коаліції з партією регіонів, і чому блок незбирає підписи для проведення референдуму про знаття депутатської недоторканості???
Координатор акції "Доторкнися до депутата" - Тарас Стецьків. Він теж завів власний блог - ставте йому запитання напряму.
№ 750 Dmitro Chernyak (Dmitro) 11:33 26.07.07
Как нашим яицам с этим быть?
[Зрештою, "Українській правді" вдалося вийти на засновницю цієї фірми. Олена Воскобойнікова підтвердила, що дружина Луценка вже два роки працює у них фінансовим директором. Тобто вона була серед керівників компанії й у той час, коли її чоловік вимагав підключатися до мобільних операторів через "Українські новітні телекомунікації".]
http://pravda.../7/25/61854.htm
Может в суд подадите на УП и докажите, что там был честный тендер?
№ 754 Олександр Михайлусь (Михайлусь Олександр Володимирович) 11:53 26.07.07
Доброго дня, Юра!
Приємно з тобою поспілкуватися. Звісно, якщо ти сам ведеш цього щоденника. Дуже хочу з тобою зустрітися та дещо запропонувати.Але чи захочешь ти спілкуватися з якимось там пересічним громадянином? Ось мій номер - 8-050-330-54-16 мене звати Михайлусь Олександр Володимирович. "Я НІЧОГО НЕ БОЮСЬ - МЕНЕ ЗВАТИ МИХАЙЛУСЬ"
№ 756 Олег Михайлець (Олег Михайлец) 11:56 26.07.07
Шановний Юрію Віталійовичу!
Два запитання: 1) я народився в Криму і постійно мешкаю на півострові, тому добре знаю, що відбувається в нас. Відчуваю, що центральна влада не має єдиної стратегічної програми розвитку Криму. Як ви в цьому відношенні бачите роль АРК в майбутньому України?
2) У кримському політикумі останнім часом дуже розповсюджена думка щодо того, потрібен взагалі Криму статус автономії, бо насправді відбувається фарс у найвищих ешелонах місцевої влади, яка має свою добре сформовану систему. Система ця, не секрет, часто не піддається контролю Києвом. Чи слід змінити форму державного інсування Криму (маю на увазі те, що представники влади приходять й уходять, а можливості використання системи білих плям залишаються! ), або достатньо провести реформи в прокуратурі, суді і т.і.?
№ 2714 Юрій Луценко (Yuriy_Lutsenko) 19:44 03.08.07
Крим з моєї точки зору має отримати більше екон прав - право встановлювати спец податки, або зменшувати існуючі- для розвитку рекреаційного статусу Криму.
Правоохоронна сист Криму і так достатньо підпорядкована Києву, проблема тільки в заг держ реформах цієї сфери.
№ 762 Дмитро Хмара (prewis) 12:23 26.07.07
Чи додасте Ви в передвиборчу програму блоку свою обіцянку про надання 16-літнім права голосу?!
Як ви ставитесь до такого: якщо 10% голосує на віборах ВР "проти всіх", то треба на 10% скоротити ВР?!
Може треба ввести правило, що якщо людина приходить у владу, то всі її статки переходять у казну держави? Тоді вирішиться проблема з олігархами при владі...
№ 763 Dmitro Chernyak (Dmitro) 12:25 26.07.07
Точно! Пускай будет, например, 225 депутатов. Чтобы каждого хоть избиратели знали. А-то сидят там вообще непонятно откуда взявшиеся люди... Тока, Дмитро, это нереально.. проход в ВР - дорогой товр, и кто же будет такой классный рынок урезать?
№ 779 Девил (revan) 13:20 26.07.07
Відповідь для Дмитро Хмара
Може треба ввести правило, що якщо людина приходить у владу, то всі її статки переходять у казну держави? Тоді вирішиться проблема з олігархами при владі...
Ні ну я б згодився на таке, якщо б був впевнений у тому, що с казни гроші знов не потечуть до карманів тих же депутатів
№ 784 Антон Крымский (Крымчанин) 13:41 26.07.07
Юрий Витальевич, добрый день! Спасибо, что не оставили без внимания проблему передвижения крымских чиновников (новый «Мерседес» крымского спикера за $250000)! Но все намного сложнее: подобных Толиков-«Мерседесов» очень много. Уже почти два десятка лет крымская власть занимается только тем, что дербанит земли и бюджетные деньги (разница только в подходе: или чисто по-бандитски или конкретно по-донецки). Об экономических реформах, инвестициях, инновациях… речи и быть не может. Поэтому, хочу услышать Ваше мнение касательно следующих проблем: возможность проведения местных перевыборов (реально ли их проведение и если да, то когда?) и отмена статуса автономии Крыма. Крымский парламент – это априори ПР, разбавленная пророссийскими политическим силами и местными политиками из «списка 46». Парламент Крыма избирает премьер-министра Крыма, который отстаивает интересы тех, «кто порожняк не гонит». Президент, фактически, не может влиять на ситуацию в Крыму, что само по себе уникально – такого «бело-голубого» заповедника нет даже на Донбассе. Таким образом, отмена статуса автономии (которая по экономическому и социальному содержанию и так отсутствует), даст возможность демократическим силам и Президенту реально влиять на ситуацию в Крыму, решит крымско-татараскую проблему и поможет понять, кто реально руководит Крымом: Президент, Парламент или Антон Пригодский. Удачных Вам поездок по регионам, ждем в Крыму!
№ 2716 Юрій Луценко (Yuriy_Lutsenko) 19:48 03.08.07
Майже з усім згоден.Але вплив Києва краще не через призначення парашутиста-премєра (а-ля Матвієнко) , а посиленим контролем прокуратури та міліції, яка призначається з Києва.
№ 808 gavriloid (gavriloid) 14:26 26.07.07
sdf
№ 810 Михаил Карпов (Регион) 14:28 26.07.07
1.Луцик, это я тебе как к другу. Сходи к логопеду, а? Твои басни и так противно слушать, а ещё когда ты говоришь "Уклаіна незалежна", "Депутатська недотолканість", "Налодна Самооболона"... Ржать хочется. Я знаю, пост ты этот удалишь, ты просто боишся, боишся критики. И можешь выслушивать только ля-ля-ля...
2. Название блока дибильное. Если уж так назвал, довавь в предвыборные обещание что-то типа "Все, кто за меня проголосовал, будут на шарик посещать тренажёрный зал.
P.S. Извини, жизнь жестока.
№ 830 Дмитро Хмара (prewis) 14:59 26.07.07
Тут ще питаннячко... По цьому фосфору. Чого найбільше покарання для чиновника за брехню - це знати з посади?! Хіба судити не треба за брехню?
А також усіх депутатів і міністрів, які обіцяли щось зробити і не виконали! ! !
Усіх на хім.заводи! ! !
№ 838 Национал Оранжист (SoToNa) 15:13 26.07.07
Вот тут прокомментируйте пожалуйста?
http://blog.n...a/blog/160/#com
№ 874 gavriloid (gavriloid) 16:09 26.07.07
Щось глюкнуло в компьютері
Дорогі співвітчизники!
Як ви остогидлі з своїми граблями! Ну скільки можна - кожного разу одні й тіж, всі крадуть, життя нема, одні проблеми, коли вони будуть вирішені та іньше не таке цікаве.
Крадуть, відпилюють, ухиляються від сплати податків усі. Вчора було це, сьогодні є, та завтра буде таке саме.
Навіщо писані такі закони, по яким жити не можна, і хід любої справи за законом неможливо вирішити, не віддавши хабаря чи шмата життя, чи часу на відсіжування у тюрьмі, того ж самого шмата життя?
Скажіть будьласка, коли ви щось комусь даєте ваше, ви вимагаєте від нього чогось за це? Ви даєте для чогось? Чи просто даєте і все?
Жодного з вас немає щоб віддати без взаємного отримання чогось.
Чому ви не даєте бомжу гроші, достатні для пристойного вигляду, чи зняття оселі дешевої? Тому що ви дасте йому гроші виключно для цього, ви будете вимагати від нього вигляду та домівки. Навіть коли ви візьмете за мету довести справу до кінця і рішуче наполягатимете на цільовий витраті ваших грошей, все одно закінчиться нічим. Ваші гроші, гарний одяг, оселя, будуть пропиті в компанії таких же самих любителів привольного життя та одеколону
Навіщо буде зроблено ним так? А для того, щоб з нього нічого було взяти, нічого йому зробити (ну ви будете бити вонючу істоту, від якої можна зацепити хворобу?). Ну хто з вас візьме, і попри все зарубає його лопатою? Іншого він не боїться.
Так і з тими, кому ви віддаєте владу над собою. Вони ж зроблять все, щоб з них нічого не можна було взяти, і головне - нікому не можна було їм зробити!
Хто буде судити - таки ж самі як і вони. А як засудять? Хто їх буде стерегти - такіж самі А серед кого вони відсидючи будуть жити - серед самих таких.
Хто візьме на себе відповідальність виконати вирок злодію? Хто з під його ніг виб'є табурет? А ніхто! Нікому.
Тому гидко читати ваши пости про те, що в когось "месредец" за 250 тичяч гринів, чи хтось нашматував собі земелькі, чи просто черговий зойк ярославни. Тому що закінчується він питанням:"коли це все буде зроблено кимось?"
Луценко та "народна самооборона" ніколи не вирішить ваших питаннь. Взагалі ніхто та ніколи. Тому треба не боротися за якусь там свободу, а жити. Не чекати, коли когось виберемо, та як в швейцаріях буде те, та те. А робити собі отте і те. Собі. Та допомагати тому кому бачиш що можна, що він буде такий самий як ти. Тоді й буде кому спитати, як використали те що дали, для того та того.
А вибирати когось, хто каже солодкі речі для того, щоб його обрали, то не чекайте на якісь вигоди для вас. Він вже розплатився своїми солодкими речами з виборцями.
№ 905 Макс Л (Maxim) 17:16 26.07.07
Ув. Юрий, как политик Вы мне пока нравитесь, только скажите честно, если придете во власть, будете ли лично(если конечно сейчас все так и происходит) вести свой блог...?
№ 928 Девил (revan) 18:11 26.07.07
Юрий Виталиевич, а вы не советовали последовать вашему примеру (это я про блог) г-ну Кириленко, г-ну Ющенко
№ 929 Михаил Карпов (Регион) 18:26 26.07.07
Луцик, что ты сделал народу? У тебя был шанс. У всех у вас, помаранчевых, был шанс. Я на тех выборах был за вас. Вы же всё провалили. Надоела ненависть к России. Складывается ощущение, что чтобы быть укринцем и патриотом своей Страны, надо обязательно ненеавидеть Россию. По вашему, если я говорю по-русски, я не паириот. Нет, Юрась, это не правильно. на первых(2004) выборах за вас проголосовало большинсво, а сейчас одни Регионы набирают больше, чем Юлька(та ещё баба), Ющенко, и ты. Вы - отбросы.
Там ненавидеть, а нененавидеть, извини Луцик.
Луцик, что ты сделал народу? У тебя был шанс. У всех у вас, помаранчевых, был шанс. Я на тех выборах был за вас. Вы же всё провалили. Надоела ненависть к России. Складывается ощущение, что чтобы быть укринцем и патриотом своей Страны, надо обязательно неавидеть Россию. По вашему, если я говорю по-русски, я не паириот. Нет, Юрась, это не правильно. на первых(2004) выборах за вас проголосовало большинсво, а сейчас одни Регионы набирают больше, чем Юлька(та ещё баба), Ющенко, и ты. Вы - отбросы.
Там ненавидеть, а нененавидеть, извини
№ 942 Ярослав Білик (bilyk) 19:03 26.07.07
Фу, ну и манеры у них в "Регионе". Хуже, чем в забое, чесно слово! И очень напоминает вольный пересказ рекламы ПР. Действительно, почему вокруг этого михася столько ненависти? Может, кто знает?
№ 959 Игорь Швайко (Игорь) 21:19 26.07.07
Відповідь для Юрій Луценко
Відповідь для Игорь Швайко
Доброї ночі Вам, пане Юрій.
Скажіть, будь-ласка, Ваше ставлення до коаліції з партією регіонів, і чому блок незбирає підписи для проведення референдуму про знаття депутатської недоторканості???
Координатор акції "Доторкнися до депутата" - Тарас Стецьків. Він теж завів власний блог - ставте йому запитання напряму.
Пане Юрій, стосовно коаліції з партією регіонів та підпісів я можу звернутись до Тараса Стецьківа, але мене цікавить Ваша точка зору!
№ 986 - - (galimsky) 22:00 26.07.07
Контакт формальний, малопродуктивний, хворий апатичний, до оточуючих та лыкування налаштований негативістично...
Спам, флуд, офтопік, тролі, гебня, просто обмежені юзери...
Треба було заводити блог і робити рекламу щоб за 3 доби не спромогтися відповісти на півтори сотні нормальних питань?
Юріє Віталієвичу. Це називається халтура.
Як що Ви зі свєю командою таким завзяттям збираєтесь працювати в парламенті і уряді я ліпше проголосую за Сердючку...
Вам привіт від Євгена Олексійовича Введ...ського.
Я з ним згодний на 100%.
№ 998 Тетяна Монтян (MentBuster) 22:19 26.07.07
Юрочко, відповіді у стилі навіть не "сам дурень", а "твій Вася теж такий-сякий" - залиш для дитсадочка ;)
Є конкретні претензії до діяльності Попкова та Плеханова за період часу, коли Цушко є мінстром? Нема?
Чюднєнько. А тепер думай, як відмазатись від звинувачень, викладених на "УП" та ганебного поганяла "Мобілич".
ЗІ. Цушко живе в "двушці" на "Мінській", а не в Царському Селі, і дружина його з МВС бізнес не веде ;)
№ 1037 Dmitro Chernyak (Dmitro) 23:41 26.07.07
Відповідь для Олексій Галімський
я ліпше проголосую за Сердючку...
Уважаемый, мы тут все за Сердючку. Сердючка - зе бест.
№ 1047 Олександр Кобзар (Scorpion) 23:54 26.07.07
Юрий Витальевич! ! ! Требуется Ваше мнение по вопросу присяжных! !
http://blog.n...rg.ua/blog/273/
№ 1187 Сашко (Аку-Аку) 11:34 27.07.07
Привіт, Юрію
Мабуть вам уже остогидли оці всі запитання/коментарі на політично-побутову тему? ;)
Ось (якщо помітите серед вороху інших постів) вам моє віддмінне запитання.
Мене, як представника новітньої (все ще і у нас) сфери інформаційних технологій.
А простіше, як системного адміністратора і програміста. Цікавить таке.
Яка ваша думка відносно закону про "Використання у держ. установах програмних продуктів з відкритим кодом", про те як він виконується?
Взагалі про розвиток інформаційних технологій в Україні і роль у цьому держави(стосовно забеспечення їх більшої доступності)?
Наприклад у тій же Россії, вже до цього доросли і починають думати про стратегічну програму вирішення ТАКИХ питань.
Думаю, і нам пора.
Подумати наприклад про таке.. щоб наші випускники-студенти не гнули спини на закордонних панів працюючи у аутсорсі, а мали можливість робити внесок у відчизняний ринок ПЗ.
PS Якось я задавав це питання іншому політику, (а саме Кінаху, під час президентської кампанії)
так той, не зважаючи на гарні слова, виявився повним профаном у цьому питанні(дав візитку у якій не було навіть єлектронної адреси). :)
Ви (як видно з цього блогу) начебто не такий.
Але чи вистачить вам часу і бажання розібратисья в цьому питанні, допомогти в його розвитку, бо...
хоч це і стало банальністю, що інформаційні технолоігії -- це найпередовіша, найважливіша галузь
...навіть наймолодші нинішні політики не приділяють цьому уваги, а чекати поки зявляться най-най-молодші -- це буде фатальна втрата часу.
І це тоді, коли в цьому напрямку існує надзвичайно багато можливостей, ідей і проектів (які можна було б реалізувати) і добитися для України надзвичайної зміни стилю життя, зросту серед інших країн.. не кажучи вже про економіку.
PPS Як тест на "продвинутість" ;)
мій ICQ 339413786
№ 1204 Dmitro Chernyak (Dmitro) 12:11 27.07.07
Відповідь для Сашко
Як тест на "продвинутість" ;)
мій ICQ 339413786
Не тот уровень теста, уважаемый... тут надо спрашивать, например, так "кто в Вашей команде занимется изучением опыта Израиля в области инкубаторов технологических компаний"?
..ICQ кстати тож вроде оттуда )))))))))
..эх... нет там в политике наших..
а зря
№ 1312 cityman (cityman) 15:35 27.07.07
привіт, класна квартирка (бачив по tv під час обшуку). а що скажете про сьогоднішній ринок нерухомості? все-таки ціни будуть збільшуватись чи зменшуватись чи чекати обвалу? як самооборонятися у цьому питанні?
№ 1338 Petro (rfvsym) 17:14 27.07.07
А як Вам таке? Просто відмахнутись не пройде
Эта статья для меня не стала неожиданностью.
Наоборот.
Во-1-х Луценко – человек не умный. Не может умный и даже просто нормальный называть себя терминатором, символом, звездой...
Хитрый – да. Но хитрость – ум зверя.
Хитрец, надевший маску рубахи-парня, умеющий во-время повеселить начальство анекдотцем. Со всеми «на дружеской ноге». Носил конфеты Шуфричу в больницу, пил чаи с Ахметовым.
За этой внешностью беспринципный человек и карьерист с молодых юных лет.
Заверял, что не будет работать в правительстве Януковича и работал…
Пользуясь служебным положением министра МВД дарил именное оружие нужным чеаечкам – знал, что в жизни пригодятся, что могут настать сегодняшние дни…
Хитрец, не упускающий то, что плывёт в руки – дорогая квартира, отдых в Египте, через полгода отдых на Крите...
Для отдыха от отдыха - барабанный бой самообороны безоружного народа… Вооружать народ он и не подумал. Да и не допустят такие, как он, вооружения народа. Потому что тогда власть будет бояться народа. Воровать станет несподручно.
Момент истины. Ющенко и руководство НУНС перед народом как на блюдечке с голубой каёмочкой. Лично мне интересна позиция Гриценко.
Чем же Луценко лучше Януковича, Мороза, Симоненко? Тем что моложе и имеет шанс воровать дольше?
Маяковский говорил, мол я пожму руку белому – как мы вас под зад коленкой? Но не пожму руку красному вору, взяточнику, волокитчику.
Я Луценко руку не пожму.
Юрий Вологжанинов
№ 1393 s d (vvn) 20:41 27.07.07
Если честно Луценко гнида, ничем не отличается от польского проекта самооборона, если кто то не знает в польше был откатан такой же проект, а на счет заяв с экрана типа деп. неприк. - хотелось бы спросить, блядь, неужели это самое главное что надо решать в стране, когда вы бляди поймете что что нормальный человек хочет работать получать достойную з.п. покупать подарки любимым ездить отдыхать радоваться детям внукам.
№ 1415 Олександр Кобзар (Scorpion) 22:58 27.07.07
№1393 - какой пень тебя на работу то возьмет, а???? достойную зарплату ему...подарки покупать...во б... отож такие как ты как власть получат, так и подарки начинают любимым покупать, ездят отдыхать, радуются детям и внукам...иди олигархом работать.
№ 1400 fact fact (fact) 21:41 27.07.07
Прокоментируйте вот это:
http://www.mk...&nid=53&aid=231
№ 1530 Gapusia (Gapusia) 19:20 28.07.07
Такої примітивної фальшивки, як на цьому "МК" давно не зустрічала. Особливо останній абзац, таке могло прийти в голову лише повному ідіоту (я маю на увазі автора, а не Ю.Л.)
№ 1411 Dmitro Chernyak (Dmitro) 22:46 27.07.07
Кто ж будет МК читать?
№ 1436 Володимир Сиротенко (verbicky) 08:10 28.07.07
Юра!
Я не знаю твого батька, але вчився в одному класі з Валерієм Івановичем Луценко(Чернігівська середня школа №3 1948-1958 роки). Хлопець був шляхетний, та от після випуску не довелось зустрічатись. Нині був у Чернігові і наша старенька класна керівниця(колишня "дюймовочка")Клара Ілінічна просила довідатись про його долю. Що ти знаєш про свого вуйка Валерія?
№ 1519 YG (YG) 17:39 28.07.07
Хочу стати помічником депутата в Одесі. Що для цього треба зробити?
№ 1595 Олександр Кобзар (Scorpion) 21:44 29.07.07
для начала собрать приличную сумму денег))))))
№ 1522 Dmitro Chernyak (Dmitro) 18:07 28.07.07
А зачем? Расскажите, пожалуйста, если не трудно.
№ 1602 Андрій - (Націоналіст) 00:14 30.07.07
Не знаю, кому прийшла в голову ідея про саморозпуск всіх партій, що входять в мегаблок, але від неї дуже попахує провокацією. Адже обєднання відбулося на засадах підтримки президента в боротьбі проти антиукраїнських сил і тепер семе час всю енергію направити на боротьбу проти відверто ворожих сил - комуністів, соціалістів, регіоналів і т.п. Замість цього енергія спрямована всередину на внутрішні вияснення. Крім того, така партія, як Конгрес українських Націоналістів, маючи свою ідеологію, свою тривалу історію, не зможе припинити своє існування. Цього не допустить членство. В результаті КУН буде змушений йти на вибори в блоці із Свободою, а це суттєво зменшить кількість голосів за НУ-НС. Я вже не кажу про юридичні проблеми, повязані із саморозпуском і новим створенням. Уявіть собі, що після виборів з переможним результатом утвореться нова партія, а партія Регіонів доведе ситуацію до нових позачергових виборів, що можливо. Чи зможе новостворена партія взяти участь в нових виборах?
№ 1736 Stas Ogorovyj (1968) 20:33 30.07.07
Юрий Витальевич!
Рад за Вас, что понравилась поездка по Западной Украине,вдвойне рад, что западенцы живут хорошо, возможно Восточной Украине есть чему поучиться у Западной, может на Восточной Украине тоже нужно использовать еврошифер и шпатлевку "церезит", сантехнику "церсанит" и гидрофоры "педролло". Однако лично я, путешествуя по ровенской области, видел много бедных, деревянных! ! ! домов, в которых живут простые сельские труженники а особняки появляются ближе к польской границе, так называемые "митни села" о которых в свое время говорил депутат Шкиль. Эти села поднялись на контрабасе, незаконной растаможке авто и на другом криминале. Гордиться тут нечем, в самом деле. Вы видели красивые особняки? мне кажется, Вам показывали "Потемкинские деревни". На Украине честные труженники, к сожалению не в состоянии жить хорошо. Честных труженников много на Донбасе.
Это регион-донор. Западная Украина дает в бюджет намного меньше а потребляет "за трех дурных". Имеют место факты, когда находясь на заработках в Италии и Германии, псевдобезработные получают в районных центрах занятости "пособие по безработице". Не кажется ли Вам, что этим "безработным" место в тюрьме? Ведь этим гнидам в итоге зарабатывают это "пособие по безработице" те же шахтеры, а ведь вы знаете, что гибнут шахтеры, чтобы прокормить свои семьи и этих "гнид", так называемых безработных... Если Вы видите особняки на Западной Украине, это не означает, что их построили высокоморальные, честные люди..Эти люди всю валюту из Европы по-черному ввезли, работали на нелегале, нарушая законодательство Германии и Польши..Эти люди - преступники.
Ваши сторонники живут в "деревянных хатах" а не в особняках. Не забывайте об этом в ходе избирательной кампании ни на минуту)).
№ 1742 соломон незалежний (МенталIтет EU) 22:02 30.07.07
Я бы не ставил акценты ,кто больше платит.И кто кого корми.А также не разделял Восток Запад. Ети идеи не несут ничего созидательного.
№ 1813 Сергей Алексеевич (luchano) 13:42 31.07.07
Добрый день. Депутат от БЮТ Т.Васадзе, пользуясь своим положением, Устраивает беспрел в центре города Киева.
Он, выживает людей из их домов, доводит дома до разружения чтоб потом их прибрать себе (г.Киев ул.Красноармейская 17-б). Проводит незаконное строительство (не смотря на запрет прокуратуры). Это все в центре Киева. Не одократные обращения в милицию и другие органы ни к чему не приводят.
Может Какой-то сможет восстановить закон и справедливость??????
№ 2710 Юрій Луценко (Yuriy_Lutsenko) 19:37 03.08.07
По перше, спочатку була ініціатива Президента і блоку НУ-НС. По друге, ми підтримуємо опитування БЮТ про оптимальну конституц модель для України.
Але ми акцентуємо не на опитуваннях, а на скасуванні деп недоторканності, як основи корупційної культури і кругової поруки у вищих ешалонах.
Подальші кроки я викладав вище, але спершу депутати мають почати з себе.
№ 2718 Dmitro Chernyak (Dmitro) 20:00 03.08.07
Юрий Витальевич. А кикае все же в отношении депутатских льгот у Вас планы?
Вот тут http://blog.n...rg.ua/blog/433/ мнения Ваших избирателей на эту тему.
№ 2923 Громадянин Небайдужий (Небайдужий) 10:43 05.08.07
Вельмишановний Юрий Віталійович!
Юлія Володимирівна використовує у своїй передвиборчій агітації дуже солідний «козир» - відновлення конституційним судом пільг окремим категоріям громадян України.
У Вас ще є можливість протиставити цьому «козирю» свій не менш вагомий «козир» – захист від штучного знецінення пенсій, що були зароблені в радянський час (дивіться сайт «Законна пенсія» www.zakonnaya-pensiya.narod.ru), і цим одержати собі в прибічники не тільки багатьох пенсіонерів, але й людей передпенсійного віку.
Для цього необхідно лише зобов’язати відповідні державні органи провести в тексті Закону України «Про пенсійне забезпечення» зміни, що були прийняті Постановою Кабінету Міністрів від 24.07.2003р. №1151 (http://www.gd...t=1609&god=2003) та опротестувати у Конституційному Суді третій абзац другої частини статті 27 Закону України «Про загальнообов’язкове пенсійне страхування» як дискримінаційний та протизаконний (що розповсюджує зворотну дію пізніше прийнятого закону на раніше вже діючий закон та суперечить йому). Більш детальну інформацію дивіться на сайті «Законна пенсія» (www.zakonnaya-pensiya.narod.ru).
З найкращими побажаннями, Небайдужий.
№ 6321 Галина (нова стратегія) 13:33 25.08.07
Доброго Вам дня шановний Юрій Віталійович!
Програма Вашого блоку може бути стратегічно важливою і дуже перспективною для України, якщо Ви наберете більшість до парламенту на позачергових виборах і сформулюєте коаліційний блок. Чого Я Вам і щиро бажаю! ! ! Ваша програма є зрозумілою для простого громадянина України, і незааглажована пустими, неможливими для виконання обіцянками. А поступовий прогресивний розвиток, запланований у вашій програмі, на мою думку, є оптимальніший за стрімке утопічне зростання добробуту "в найкоротший термін". Думаю, що програма Вашого блоку відповідає Європейському досвіду.
Читаючи програму Вашого блоку, в мене виникло до Вас запитання. Які у Вас плани і цілі стосовно молодого покоління. Вам добре відомо, що більшість молоді в Україні з вищою освітою стикається з проблемою працевлаштування і "нестандартним" методом прийому на вакантні посади. Як боротися з цим явищем? Як провести "самооборону"? Чи плануєте Ви розробити програму моніторингу за держзамовленням у вищих навчальних закладах та систему працевлаштування молодих спеціалістів, "хоча б", у державних закладах, розробити пільги студентам сільських місцевостей та програму житлового кредитування. І найбільш хвилюючою проблемою для кожного випускника є вимога "стаж роботи по спеціальності неменше три роки” майже в усіх державних організаціях. Звідки студенту вписати в трудову книжку стаж роботи? Чи плануєте Ви розробити програму обміну студентів для навчання і проходження практики за кордоном і державне сприяння і підтримку для них - адже інтеграція України в СОТ, ЄС та інші міжнародні організації вимагає спеціальних навичок і досвіду.
Особисто Ви проводите зустрічі у Вашому блоці з громадянами???
Успіху Вам у передвиборчій діяльності! ! !
№ 6418 Галина (нова стратегія) 14:27 27.08.07
Відповідь для Галина
Доброго Вам дня, шановний Юрій Віталійович!
Програма Вашого блоку може бути стратегічно важливою і дуже перспективною для України, якщо Ви наберете більшість до парламенту на позачергових виборах і сформулюєте коаліційний блок. Чого Я Вам і щиро бажаю! ! ! Ваша програма є зрозумілою для простого громадянина України, і незааглажована пустими, неможливими для виконання обіцянками. А поступовий прогресивний розвиток, запланований у вашій програмі, на мою думку, є оптимальніший за стрімке утопічне зростання добробуту "в найкоротший термін". Думаю, що програма Вашого блоку відповідає Європейському досвіду.
Читаючи програму Вашого блоку, в мене виникло до Вас запитання. Які у Вас плани і цілі стосовно молодого покоління. Вам добре відомо, що більшість молоді в Україні з вищою освітою стикається з проблемою працевлаштування і "нестандартним" методом прийому на вакантні посади. Як боротися з цим явищем? Як провести "самооборону"? Чи плануєте Ви розробити програму моніторингу за держзамовленням у вищих навчальних закладах та систему працевлаштування молодих спеціалістів, "хоча б", у державних закладах, розробити пільги студентам сільських місцевостей та програму житлового кредитування. І найбільш хвилюючою проблемою для кожного випускника є вимога "стаж роботи по спеціальності неменше три роки” майже в усіх державних організаціях. Звідки студенту вписати в трудову книжку стаж роботи? Чи плануєте Ви розробити програму обміну студентів для навчання і проходження практики за кордоном і державне сприяння і підтримку для них - адже інтеграція України в СОТ, ЄС та інші міжнародні організації вимагає спеціальних навичок і досвіду.
Особисто Ви проводите зустрічі у Вашому блоці з громадянами???
Успіху Вам у передвиборчій діяльності! ! !
№ 8964 Андрій Панченко (Andrey) 10:38 25.09.07
Галині!
Цікаво б було іще дізнатись, як будть боротись з перенасиченням ринку пенвими фахівцями, оскільки просто забезпечити студентів місцями - це підход не з того боку!
На мою думку, на таких напрямах держзамовленя повинно бути повністю закрито, або на порядок зменшено. Тоді буде менше проблем з "нестандартними" підходами в прийнятті на роботу - усіх фахівців буде якраз вдосталь, та ще й трохи не вистачатиме. От і матиме популярність будь-яка спеціальність!