• 16:31 13.07.08 В ЕЦ є всі шанси…
    автор посту: Юрій Стець


    Не можу долучитися до думки деяких політиків, що новоутворена політична сила за назвою ЄЦ повторить історію «За ЄДУ» чи СДПУ(О). В ЄЦ є всі шанси вибудувати свій особистий шлях в нікуди. Але все ж таки про позитивне. З’їзд “Єдиного Центру» довів: в партії є відомі політики з шаленою харизмою, багатогранністю думок, знанням ораторського мистецтва, великим політичним досвідом, як-то Леся Оробець. На мою думку, саме цей досвідчений політик, який на відміну від інших лідерів ЄЦу вміє користуватись двома телесуфлерами одночасно, мав очолити «Єдиний центр». Всім решта ораторам того вечора хочеться пригадати слова сучасного політичного класика Гєпи – «Міша, улибайся, тебе с таким ліцом нікто денег не даст». Хоча гроші - це як раз чи не єдине, чого у цієї політичної сили вдосталь, принаймні, в з’їзд, судячи з телевізійної картинки, колеги-політики вклали немало. Залишилось дізнатись, чи зможуть вони з часом купити за них креатив політтехнологів, а відтак, довіру українського народу.

    А інакше - єц.

    Коментувати (20)

Коментарі:

    № 16362 REZVA (REZVA) 17:52 13.07.08

    Я, даруйте, не погоджуюсь. ЄЦ - безперспективна купка бюрократів!

    Відповісти


    № 16376 Юрій Стець (yuriy_stets) 21:55 13.07.08


    Відповідь для REZVA

    Цитата:
    Я, даруйте, не погоджуюсь. ЄЦ - безперспективна купка бюрократів!


    В такому разі Ви як раз погоджуєтесь. Бо саме це малося на увазі.

    Відповісти


    № 16364 юрий мандрик (георгий) 18:06 13.07.08

    юрій! ціную ваш гумор! респект!

    Відповісти


    № 16394 Юрій Стець (yuriy_stets) 15:45 14.07.08


    Відповідь для юрий мандрик

    Цитата:
    юрій! ціную ваш гумор! респект!


    Дякую, до подібних політичних проектів інакше ставитись не можна.

    Відповісти


    № 16366 Record Nadoev (талибчег) 18:33 13.07.08

    глумитесь. А саме куда? НУНСу очевидный .ец. И Чего в перспективе?
    Как КоляБендамед установчи зборы будете проводить за два дня до посл. срока подачи подписей.

    Відповісти


    № 16371 Cергей Пунсик (Ковпак) 19:45 13.07.08


    Відповідь для Record Nadoev

    Цитата:
    глумитесь. А саме куда? НУНСу очевидный .ец. И Чего в перспективе?
    Как КоляБендамед установчи зборы будете проводить за два дня до посл. срока подачи подписей.

    Трудно не согласиться что НУНС что ЕЦ одно и тоже, хоть приз устанавливай на поиски 10 отличий. Все центристы и все патриоты.
    По поводу центристов то во француском парламенте где появились понятия левые и правые небыло понятия центристов их называли болото.
    А про патриотов лучше Брехта не скажишь "Патриотизм пристанеще для подлецов".
    Когда уважаемый депутат критично высказывается по отношению ЕЦ и т.п. политсил, на мой взгляд он на свое отражение в зеркале пеняет.

    Відповісти


    № 16381 Юрій Стець (yuriy_stets) 22:50 13.07.08


    Відповідь для Cергей Пунсик

    Цитата:

    Відповідь для Record Nadoev
    Цитата:
    глумитесь. А саме куда? НУНСу очевидный .ец. И Чего в перспективе?
    Как КоляБендамед установчи зборы будете проводить за два дня до посл. срока подачи подписей.

    Трудно не согласиться что НУНС что ЕЦ одно и тоже, хоть приз устанавливай на поиски 10 отличий. Все центристы и все патриоты.
    По поводу центристов то во француском парламенте где появились понятия левые и правые небыло понятия центристов их называли болото.
    А про патриотов лучше Брехта не скажишь "Патриотизм пристанеще для подлецов".
    Когда уважаемый депутат критично высказывается по отношению ЕЦ и т.п. политсил, на мой взгляд он на свое отражение в зеркале пеняет.


    У попередньому записі ("Українське політичне літо...") - моє бачення процесів, що нині відбуваються і перспектив. Сьогодні НУНС у загальному парламентському ...еці виглядає не краще за інших. Кажу це з абсолютним усвідомленням того, що я є частиною цієї політичної сили.

    Відповісти


    № 16387 Cергей Пунсик (Ковпак) 11:14 14.07.08


    Відповідь для Юрій Стець

    Цитата:

    Відповідь для Cергей Пунсик
    Цитата:

    Відповідь для Record Nadoev
    Цитата:
    глумитесь. А саме куда? НУНСу очевидный .ец. И Чего в перспективе?
    Как КоляБендамед установчи зборы будете проводить за два дня до посл. срока подачи подписей.

    Трудно не согласиться что НУНС что ЕЦ одно и тоже, хоть приз устанавливай на поиски 10 отличий. Все центристы и все патриоты.
    По поводу центристов то во француском парламенте где появились понятия левые и правые небыло понятия центристов их называли болото.
    А про патриотов лучше Брехта не скажишь "Патриотизм пристанеще для подлецов".
    Когда уважаемый депутат критично высказывается по отношению ЕЦ и т.п. политсил, на мой взгляд он на свое отражение в зеркале пеняет.


    У попередньому записі ("Українське політичне літо...") - моє бачення процесів, що нині відбуваються і перспектив. Сьогодні НУНС у загальному парламентському ...еці виглядає не краще за інших. Кажу це з абсолютним усвідомленням того, що я є частиною цієї політичної сили.

    Скажите честно не взяли в команду или просто амбиции. На мой взгляд просто не надо врать. Ваша политсила и её лидер , Ю.Луценко, уверяли что в их списках нет предателей и т.п. и что оказалась. Вот уже появились то один вышел из коалиции то ЕЦ уже враги. Врать плохо и иметь дело с брехунами тоже плохо, в детстве что родители не учили этому?)

    Відповісти


    № 16395 Юрій Стець (yuriy_stets) 15:46 14.07.08


    Відповідь для Cергей Пунсик

    Цитата:

    Відповідь для Юрій Стець
    Цитата:

    Відповідь для Cергей Пунсик
    Цитата:

    Відповідь для Record Nadoev
    Цитата:
    глумитесь. А саме куда? НУНСу очевидный .ец. И Чего в перспективе?
    Как КоляБендамед установчи зборы будете проводить за два дня до посл. срока подачи подписей.

    Трудно не согласиться что НУНС что ЕЦ одно и тоже, хоть приз устанавливай на поиски 10 отличий. Все центристы и все патриоты.
    По поводу центристов то во француском парламенте где появились понятия левые и правые небыло понятия центристов их называли болото.
    А про патриотов лучше Брехта не скажишь "Патриотизм пристанеще для подлецов".
    Когда уважаемый депутат критично высказывается по отношению ЕЦ и т.п. политсил, на мой взгляд он на свое отражение в зеркале пеняет.


    У попередньому записі ("Українське політичне літо...") - моє бачення процесів, що нині відбуваються і перспектив. Сьогодні НУНС у загальному парламентському ...еці виглядає не краще за інших. Кажу це з абсолютним усвідомленням того, що я є частиною цієї політичної сили.

    Скажите честно не взяли в команду или просто амбиции. На мой взгляд просто не надо врать. Ваша политсила и её лидер , Ю.Луценко, уверяли что в их списках нет предателей и т.п. и что оказалась. Вот уже появились то один вышел из коалиции то ЕЦ уже враги. Врать плохо и иметь дело с брехунами тоже плохо, в детстве что родители не учили этому?)


    "Скажите честно не взяли в команду или просто амбиции". Це питання до мене чи до 'Record Nadoev'?

    Відповісти


    № 16399 Record Nadoev (талибчег) 18:11 14.07.08

    У меня нет политсилы ))))

    Відповісти


    № 16400 Юрій Стець (yuriy_stets) 18:22 14.07.08


    Відповідь для Record Nadoev

    Цитата:
    У меня нет политсилы ))))


    В мене теж. Я всього лише народний депутат від НС.

    Відповісти


    № 16403 Record Nadoev (талибчег) 18:44 14.07.08


    Відповідь для Юрій Стець

    Цитата:

    Відповідь для Record Nadoev
    Цитата:
    У меня нет политсилы ))))


    В мене теж. Я всього лише народний депутат від НС.


    Это к тому что, вопрос не мне. ))

    Відповісти


    № 16409 Cергей Пунсик (Ковпак) 21:03 14.07.08


    Відповідь для Юрій Стець

    Цитата:

    Відповідь для Record Nadoev
    Цитата:
    У меня нет политсилы ))))


    В мене теж. Я всього лише народний депутат від НС.

    Я вас умоляю, фраза " ваша политсила" означала фракция НС, или это не политсила? или вы независимый депутат и не предстовляете никакую политсилу? Ну даже как то по детски звучит.

    Відповісти


    № 16413 Юрій Стець (yuriy_stets) 23:05 14.07.08


    Відповідь для Cергей Пунсик

    Цитата:

    Відповідь для Юрій Стець
    Цитата:

    Відповідь для Record Nadoev
    Цитата:
    У меня нет политсилы ))))


    В мене теж. Я всього лише народний депутат від НС.

    Я вас умоляю, фраза " ваша политсила" означала фракция НС, или это не политсила? или вы независимый депутат и не предстовляете никакую политсилу? Ну даже как то по детски звучит.


    Мені залишилась незрозумілою фраза "Скажите честно не взяли в команду или просто амбиции". Яка команда і які амбіції?

    Щодо зрадників, то кожному в душу не зазирнеш. І 100% застрахуватись від них поки що у відчизняному політикумі не вдалося нікому. Свою позицію щодо них висловив, так само як і вцілому група "НС". Сценарій їхнього політичного майбутнього - в попередньому записі.

    Відповісти


    № 16417 Иван Вертинський (vibor) 00:08 15.07.08


    Відповідь для Cергей Пунсик

    Цитата:

    Відповідь для Record Nadoev
    Цитата:
    глумитесь. А саме куда? НУНСу очевидный .ец. И Чего в перспективе?
    Как КоляБендамед установчи зборы будете проводить за два дня до посл. срока подачи подписей.

    Трудно не согласиться что НУНС что ЕЦ одно и тоже, хоть приз устанавливай на поиски 10 отличий. Все центристы и все патриоты.
    По поводу центристов то во француском парламенте где появились понятия левые и правые небыло понятия центристов их называли болото.
    А про патриотов лучше Брехта не скажишь "Патриотизм пристанеще для подлецов".
    Когда уважаемый депутат критично высказывается по отношению ЕЦ и т.п. политсил, на мой взгляд он на свое отражение в зеркале пеняет.



    По моему, у нас мало кто имеет понятие об истинном патриотизме. Этим словом называют все, что угодно.

    Відповісти


    № 16420 Record Nadoev (талибчег) 08:55 15.07.08

    Так поясни, умнег, несведующим. Научи родину любить.

    Відповісти


    № 16396 Андрій Єрємєєв (Андрій Єрємєєв) 16:40 14.07.08

    А мене особисто цікавить, на що розраховують ті, хто проводить таке масштабне дійство - світло, звук, сцена, трансляція, пафосні промови і т.д.
    і т.п. Народ дивиться на все це з єдиною думкою - чергові уроди жирують і годують обіцянками. навіть народ у залі ледь стримував позіхання, а деякі відверто спали.
    Що намагаються довести? Є гроші - хто в цьому сумнівається.
    Ми інша нова генерація? нікого нового й адекватного не побачив, нічого нового не почув, навіть креативу, яким відрізняється БЮТ.
    Нас багато? Тітоньки в залі, в очах яких єдине бажання - щоб скоріше відпустили.
    НС коли їздили з мітингами були в цьому плані щирішими й близькишими до людей.

    Відповісти


    № 16416 Иван Вертинський (vibor) 00:00 15.07.08


    Відповідь для Андрій Єрємєєв

    Цитата:
    А мене особисто цікавить, на що розраховують ті, хто проводить таке масштабне дійство - світло, звук, сцена, трансляція, пафосні промови і т.д.
    і т.п. Народ дивиться на все це з єдиною думкою - чергові уроди жирують і годують обіцянками. навіть народ у залі ледь стримував позіхання, а деякі відверто спали.
    Що намагаються довести? Є гроші - хто в цьому сумнівається.
    Ми інша нова генерація? нікого нового й адекватного не побачив, нічого нового не почув, навіть креативу, яким відрізняється БЮТ.
    Нас багато? Тітоньки в залі, в очах яких єдине бажання - щоб скоріше відпустили.
    НС коли їздили з мітингами були в цьому плані щирішими й близькишими до людей.



    Может Балоге деньги отмыть надо было ))) Вроде и платежки за все это удовольствие в "Украине" Криль обещал показать...

    А НС с самого начала надо было в Раду отдельно идти. Пусть меньше было бы, но хоть не привязаны к этому параду "идущих в никуда"

    Відповісти


    № 16397 Андрій Єрємєєв (Андрій Єрємєєв) 16:44 14.07.08

    А взагалі враження, що у ЄЦ одне єдине причому свідоме завдання - парламентаризм в країні звести до остаточного гротеску. Щоб потім будувати кардинально іншу модель співіснування народу й влади. І в цій моделі у народу не залишиться жодних важелів впливу.
    Навіть назву ЄЦ обрано, аби додатково познущатись.

    Відповісти


    № 16415 Иван Вертинський (vibor) 23:55 14.07.08

    Наблюдая съезд (пикник накрылся из-за погоды) получил удовольствие. Вот это пир во время чумы! Регионалы наверное локти кусали от такой роскоши )))

    А вообще в стране, где и так мухи, т.е. народ отдельно, а котлеты, т.е. политики отдельно, проводить такие "презентации" - как-то странно, нерентабельно что ли. Разве, что цель вовсе не в народной поддержке (коию очень долго и целенаправленно надо будет взращивать), а обозначиться, а потом переманивать откуда сколько удастся - из регионов, из бюта, не говоря уже о НУНС. Что противопоставит этому Народна Самооборона - непонятно...

    Відповісти



Логін: Пароль:



зареєструйтесь на сайті, якщо у вас немає логіна.

Блоги

Авторизація

Рубрикатор

weblog.com.ua