• 20:54 02.07.08 Імперські комплекси братів росіян
    автор посту: Юрій Стець


    Імперські комплекси братів росіян або не розсипайте перли перед свиньми

     q

    Позиція № 1.

    «На закрытом заседании Совета Россия-НАТО президент РФ Владимир Путин пригрозил, что в случае вступления Украины в Североатлантический альянс она может прекратить существование как единое государство... В частности Россия может аннексировать Крым и Восток страны.». Газета "Коммерсанть" 7 квітня 2008 р.

       Цитата Владіміра Путіна недаремно подана російською, оскільки усі фрази російських політиків на кшталт Затуліна, Лужкова, Жиріновського і подібним до них треба читати і чути винятково мовою оригіналу, адже саме тоді яскраво відчувається: за провокативними заявами ховається нечітке розуміння міжнародного права, історії відносин між країнами, дотримання норм дипломатії чи, можливо, спроби цих псевдополітиків належати до «великих державних діячів» «великої Російської імперії». В інтонації, в побудові фраз, в словах насправді присутній великий комплекс меншовартості та недооцінки їх як окремих політиків так і російської нації в цілому. Розуміючи це, нам,  українцям варто було б поспівчувати окремим представникам «великого» брата і допомогти сусідньому народові усвідомити своє значення в сучасному світі. Замість цього ми болісно реагуємо на божевільні заяви ще більш божевільних представників політикуму чи влади РФ:

    Министр иностранных дел Российской Федерации Сергей Лавров подтверждает информацию о том, что российский президент Владимир Путин говорил с американским президентом Джорджем Бушем о территории Украины. Об этом Сергей Лавров сказал в интервью российскому радио «Эхо Москвы».«Президент Путин и в Бухаресте, и на встрече в Сочи с Бушем напомнил, как формировалась нынешняя Украина в ее сегодняшних границах». радио «Эхо Москвы» 8 квітня 2008 р.  

    Начальник Генштаба ВС России Юрий Балуевский: "Однозначно, Россия примет меры, направленные на обеспечение своих интересов у государственных границ. Это будут не только военные мероприятия, это будут меры иного характера». РИА "Новости" 11 квітня 2008 р.

       За подібними заявами мені вбачається наступне: втративши за останні десятиліття гегемонію на всіх напрямках, намагаючись публічно доводити можливість впливу на процеси, що відбуваються на мапі світу, наш сусід замилює у такий спосіб очі своєму народу, приховуючи, в першу чергу, власні внутрішньо-політичні проблеми, як-то Чечня, територіальні претензії Японії щодо Курильських островів, конфлікт між Росією і Грузією щодо невизнаних Абхазії та  Південної Асетії, російсько-казахське питання про  кордон, яке допоки взагалі ніде не розглядалось (на сьогодняшній день існує доволі умовний так званий «республіканський кордон») , відсутність договору щодо поділу Каспійського моря (на даний момент діє Російсько-Іранський договір про розділ Каспійського моря,  натомість нові незалежні прикаспійські держави Азейбарджан, Туркменія, Казахстан вимагають розподілу Каспія). Тому представникам української дипломатії варто було б спробувати стати в нагоді тим, хто потребує допомоги. Україна, перебуваючи над цими процесами,  могла б виступити переговорником у деяких з цих питань, виявивши таким чином реальну допомогу Росії і допомагаючи їй знайти порозуміння з іншими сусідами та врешті решт, зрозуміти своє місце, а російськім політикам нагадати, що у них є першочергові проблеми,  які варто вирішувати негайно, а не займатись створенням бездарних інформаційних повідомленнь щодо претензій на територіальну цілісність України. Таким чином,  перевівши м’яч на поле Росії ми, як мінімум, отримаємо спокій від заяв лужковоподібних та матимемо нагоду довести,  що Україна це є прогресивною європейською країною,  яка готова вибудовувати дружні стосунки з сусідами  і допомогати їм у вирішенні власних проблем.

    Позиція № 2.

    «В Росії 4 мільйони населення записалися українцями, хоч насправді їх чи не вдвічі більше, а всього людей, які так чи інакше пов'язані з Україною - бізнесом, родинними зв'язками тощо, - близько 20 мільйонів». "Урядовий кур'єр" 28 жовтня 2005 р.

       Другим питанням, наболілим для всіх українців, є ряд російських заяв і, що більш прикро, деяких українських політиків, котрі стосуються мовного питання. Для мене є очевидним, що питання державної мови свідомо розкручується ззовні, натомість в Україні воно подається як виключно внутрішньо-політична проблема. Зрештою, так само є очевидним і те, що український політикум та сучасна українська влада абсолютно нічого не роблять для захисту прав українців на мову, релігію, культуру і духовність за межами України.  Для довідки: в Росії існує не більше 20 українських видань, які видаються на кошти українських громад, близько 12 українських недільних шкіл, які створюються ентузіастами, зрідка за допомогою муніципалітету чи університетів; немає жодної повноцінної державної школи з українською мовою викладання. І все це при тому, що за даними останнього перепису населення в Росії, який відбувся в 2002 році,  в Краснодарському краю проживає 131 тисяча українців, у Воронежській області понад 74 тисячі, ще 46 тисяч українців проживає в Ставропольському краї, не кажу вже про Білокам»яну. Зі статті Людмили Волги є очевидним, що в Росії проживає понад 20 мільйонів людей,  які потребують більшої уваги з боку української влади. Так само очевидно і те, що будь-які провокації з мовного питання в Україні відбуваються без серйозних наслідків для промосковських (Московія, це ще не вся Росія) куплених псевдополітиків,  які таким чином намагаються отримати електоральну підтримку та матеріальні блага. І знову ж таки, як на мою думку, активізація укрїнського політикуму, громадських діячів, дипломатів у бік поширення української мови та культури  на території Росії дасть, як мінімум, два позитивних результати. Перше–  відчуття захищеності й уваги етнічним  українцям,  які мешкають на території Росії .Друге – усвідомлення російськими політиками,  що шлях захисту російської мови в Україні може бути цивілізованим та відбуватися  виключно на засадах програм та дій в обидва напрямки. У мене позитивне ставлення до російської мови,  але негативне ставлення до російськогомовного Затуліна. Я думаю, що  спроби активізації питання щодо поширення української мови в місцях компактного проживання українців на території РФ з боку української влади надовго позбавить мене необхідності чути вище згаданого представника людської раси в українських медіа,  оскільки він та йому подібні істоти будуть активно займатися збереженням російської мови як такої власне на території Росії.

    Висновок.

       Перебуваючи постійно в захисті через ментальність чи інші причини, українські політики, представники влади, дипломатії, громадські діячі втрачають ініціативу і тим самим дають можливисть представникам інших дежав за рахунок неетичних, а іноді брудних заяв заліковувати своє імперське его та хворобливе відчуття недооціненості. Активізація захисту української мови, українських інтересів виключно цивілізованими та дружніми шляхами не тільки у сусідніх країнах, але  і в світі  в цілому змусить рахуватись з Україною та символами її державності, як то Прапор, Герб, Гімн, Державна Українська мова, і, звичайно ж,  дозволить кожному українцю відчути значимість слів: я живу в Україні, я спілкуюсь українською, я українець.

    Коментувати (19)

Коментарі:

    № 16256 Record Nadoev (талибчег) 16:05 03.07.08

    Чье сочинение?

    Відповісти


    № 16257 Андрій Єрємєєв (Андрій Єрємєєв) 17:43 03.07.08

    Погоджуюсь на всі 100. Кожного разу, коли чуєш черговий перл когось з "братів-росіян" перша думка - чи є в них межа нахабності, друга - кращий захист - це напад. В Росії справді вистачає проблем, в т.ч. і територіальних. Але навіщо давати комусь можливість їх обговорювати, коли можна "перевести стрілки" на іншу країну. Завдання-мінімум - відволікти увагу від себе, а як пощастить з недолугими опонентами, то може й шматок України відхапати або "ненав'язливо" асимілюватись (через другу державну мову).

    З такими нахабами треба говорити так само нахабно - ПО СУТІ, але ввічливо і доброзичливо - ПО ФОРМІ, акцентуючи увагу на їхніх власних проблемах.

    Шкода, що людей, які це розуміють і, головне, готові робити в Україні мало.

    Відповісти


    № 16312 Юрій Стець (yuriy_stets) 19:55 08.07.08


    Відповідь для Андрій Єрємєєв

    Цитата:
    Погоджуюсь на всі 100. Кожного разу, коли чуєш черговий перл когось з "братів-росіян" перша думка - чи є в них межа нахабності, друга - кращий захист - це напад. В Росії справді вистачає проблем, в т.ч. і територіальних. Але навіщо давати комусь можливість їх обговорювати, коли можна "перевести стрілки" на іншу країну. Завдання-мінімум - відволікти увагу від себе, а як пощастить з недолугими опонентами, то може й шматок України відхапати або "ненав'язливо" асимілюватись (через другу державну мову).

    З такими нахабами треба говорити так само нахабно - ПО СУТІ, але ввічливо і доброзичливо - ПО ФОРМІ, акцентуючи увагу на їхніх власних проблемах.

    Шкода, що людей, які це розуміють і, головне, готові робити в Україні мало.




    Я особисто вважаю, що до консолідованої думки щодо захисту, або бодай уявлення про суть національних інтересів в українському парламенті ще дуже далеко. Але, принаймні, бачу, що людей, які цю суть усвідомлюють – стає дедалі більше, і головне, вони не мовчать.

    Відповісти


    № 16258 Богдан Котляр (Котляр) 18:11 03.07.08

    Теоретично все правильно. А чим Україна може сьогодні окрім тональності типу "бідолахи ви зі своїм імперським комплексом" протистояти РФ? Вже зараз Газпром натякає на 1000 доларів за куб газу - ніби для всієї Європи, але месідж в першу чергу нам). А президенту Штатів радять залишити Україну поза НАТО аби не псувати стосунки з мегадержавою, мовляв і до холодної війни недалеко.

    От і виходить, що такі атаки у відповідь - хороша міна при поганій грі.

    Відповісти


    № 16313 Юрій Стець (yuriy_stets) 19:55 08.07.08


    Відповідь для Богдан Котляр

    Цитата:
    Теоретично все правильно. А чим Україна може сьогодні окрім тональності типу "бідолахи ви зі своїм імперським комплексом" протистояти РФ? Вже зараз Газпром натякає на 1000 доларів за куб газу - ніби для всієї Європи, але месідж в першу чергу нам). А президенту Штатів радять залишити Україну поза НАТО аби не псувати стосунки з мегадержавою, мовляв і до холодної війни недалеко.

    От і виходить, що такі атаки у відповідь - хороша міна при поганій грі.



    В України є розкішний козир в геополітичному контексті – ми могли б стати «щитом» між Європою та РФ, отримавши таким чином гарантії захисту власних інтересів. Але для цього – треба виробити концепцію й прописати стратегію. Принаймні сформулювати чіткі пропозиції для Європи.

    Відповісти


    № 16265 marina (marina) 23:13 03.07.08

    О чем вы говорите? Какие там стратегии по блокированию российской агрессии, какие там атаки в ответ? Какая защита украинского языка в России? Я смотрю, как Украина прощелкивает Евро 2012 (или в этом тоже россияне виноваты?) и понимаю, что к украинцам такое отношение, какое они заслуживают. Самим себя надо научиться уважать для начала.

    Відповісти


    № 16267 REZVA (REZVA) 23:20 03.07.08


    Відповідь для marina

    Цитата:
    О чем вы говорите? Какие там стратегии по блокированию российской агрессии, какие там атаки в ответ? Какая защита украинского языка в России? Я смотрю, как Украина прощелкивает Евро 2012 (или в этом тоже россияне виноваты?) и понимаю, что к украинцам такое отношение, какое они заслуживают. Самим себя надо научиться уважать для начала.

    Точно. Самоповага - ключ до всього. Проте яка ж може бути самоповага, коли "доброзичливі" сусіди брутально втручаються у внутрішні справи України і намагаються поставити під сумнів її територіальну цілісність? Треба на весь світ заявити проЮ фактично, окупацію Росією української економіки, політики та культури! Оце, можливо, вихід.

    Відповісти


    № 16314 Юрій Стець (yuriy_stets) 19:56 08.07.08


    Відповідь для REZVA

    Цитата:

    Відповідь для marina
    Цитата:
    О чем вы говорите? Какие там стратегии по блокированию российской агрессии, какие там атаки в ответ? Какая защита украинского языка в России? Я смотрю, как Украина прощелкивает Евро 2012 (или в этом тоже россияне виноваты?) и понимаю, что к украинцам такое отношение, какое они заслуживают. Самим себя надо научиться уважать для начала.

    Точно. Самоповага - ключ до всього. Проте яка ж може бути самоповага, коли "доброзичливі" сусіди брутально втручаються у внутрішні справи України і намагаються поставити під сумнів її територіальну цілісність? Треба на весь світ заявити проЮ фактично, окупацію Росією української економіки, політики та культури! Оце, можливо, вихід.



    Самоповага починається з власної сильної позиції. Я себе, як українця, поважаю, а тому вважаю за потрібне озвучити все вищевикладене і докладу максимум зусиль, для того, щоб втілити сказане.

    Відповісти


    № 16266 REZVA (REZVA) 23:17 03.07.08

    Треба просто діяти жорсткіше. Чи то хоча б коментувати такі-от заяви Путіна відповідно.
    Цитуючи популярний напис на футболках, скажу: пишаюся тим, що я не москаль!

    Відповісти


    № 16269 ole bon (Жнароитна) 08:29 04.07.08

    Такие как вы убивают Украину. В Харькове, например, практически полностью задавили некогда не уступавшую столичной (т.е. московской) науку. Теперь пытаются заставить людей балакаты на языке пастухов. Как говорили в старой рекламе, я для себя эту проблему решил - в Америке таких трудностей не возникает, но за державу, как говорится, обидно ... :(

    Відповісти


    № 16270 Record Nadoev (талибчег) 12:08 04.07.08


    Відповідь для ole bon

    Цитата:
    Такие как вы убивают Украину. В Харькове, например, практически полностью задавили некогда не уступавшую столичной (т.е. московской) науку. Теперь пытаются заставить людей балакаты на языке пастухов. Как говорили в старой рекламе, я для себя эту проблему решил - в Америке таких трудностей не возникает, но за державу, как говорится, обидно ... :(


    ТЫХУЙ

    Відповісти


    № 16275 ole bon (Жнароитна) 18:19 04.07.08


    Відповідь для Record Nadoev

    Цитата:

    Відповідь для ole bon
    Цитата:
    Такие как вы убивают Украину. В Харькове, например, практически полностью задавили некогда не уступавшую столичной (т.е. московской) науку. Теперь пытаются заставить людей балакаты на языке пастухов. Как говорили в старой рекламе, я для себя эту проблему решил - в Америке таких трудностей не возникает, но за державу, как говорится, обидно ... :(


    ТЫХУЙ


    Хуй, Надойчик, это не я,а часть моего тела, которую твоя мама так любит отсасывать. Прывит мамуси!

    Відповісти


    № 16276 Record Nadoev (талибчег) 20:22 04.07.08


    Відповідь для ole bon

    Цитата:

    Відповідь для Record Nadoev
    Цитата:

    Відповідь для ole bon
    Цитата:
    Такие как вы убивают Украину. В Харькове, например, практически полностью задавили некогда не уступавшую столичной (т.е. московской) науку. Теперь пытаются заставить людей балакаты на языке пастухов. Как говорили в старой рекламе, я для себя эту проблему решил - в Америке таких трудностей не возникает, но за державу, как говорится, обидно ... :(


    ТЫХУЙ


    Хуй, Надойчик, это не я,а часть моего тела, которую твоя мама так любит отсасывать. Прывит мамуси!


    Это сущность твоя. О чем и было сказано выше.

    Відповісти


    № 16315 Юрій Стець (yuriy_stets) 19:56 08.07.08


    Відповідь для ole bon

    Цитата:
    Такие как вы убивают Украину. В Харькове, например, практически полностью задавили некогда не уступавшую столичной (т.е. московской) науку. Теперь пытаются заставить людей балакаты на языке пастухов. Как говорили в старой рекламе, я для себя эту проблему решил - в Америке таких трудностей не возникает, но за державу, как говорится, обидно ... :(



    «Чемодан-вокзал-Россия» - у вашому випадку Америка – це про вас. «Співчувайте» і далі державі з-за океану. Без вас тут повітря чистіше.

    Відповісти


    № 16272 Record Nadoev (талибчег) 12:35 04.07.08

    А кому это все делать? Володя сотоварищи прежде синтезировали единую силу, играющую по единым правилам, генерирующую единые модели "правильного поведения". Которая уже сейчас является суперавторитетом. Которая имеет монополию на власть. И любые попытки опровергнуть этот суперавторитет жесточайше наказываются. Появилась такая милкая вещь как самоцензура.
    8 лет целенаправленной борьбы с бардаком за потоки,за инструменты влияния как внутри страны так и за рубежом

    О контроле российских медиа не буду медийщика посвещать. 5-й по подобным принципам работает.

    МОдный анек в тему.

    - А вы слышали, Безруков - пидарас.
    - Как, почему, кто вам сказал?
    - Он - член Единой России с 2001 года.
    - От пидарас.

    А у нес чего?
    НСО, которая собрала все молодые "демократические" силы, прекратила публичную работу сразу после неуспешного входа в парламент. Лидер сделал все возможное чтобы разрушить еще не созданный авторитет. В результате НСО как бренд просуществут до конца каденции парламента. Хотя уже сейчас ничего не несет за душой.
    Похожие проблемы у НУ и ПР.

    Відповісти


    № 16273 Record Nadoev (талибчег) 13:02 04.07.08

    Тока не комплексы - позиционирование.

    Відповісти


    № 16316 Юрій Стець (yuriy_stets) 19:57 08.07.08


    Відповідь для Record Nadoev

    Цитата:
    Тока не комплексы - позиционирование.



    Комплекси – причина. Позиціонування – ГРАМОТНИЙ хід аби їх приховати. І в цьому РФ не відмовиш. Тому й пропоную діяти аналогічно, а не постійно виправдовуватись і захищатись.

    Відповісти


    № 16317 Record Nadoev (талибчег) 02:08 09.07.08


    Відповідь для Юрій Стець

    Цитата:

    Відповідь для Record Nadoev
    Цитата:
    Тока не комплексы - позиционирование.



    Комплекси – причина. Позиціонування – ГРАМОТНИЙ хід аби їх приховати. І в цьому РФ не відмовиш. Тому й пропоную аналогічно, а не постійно виправдовуватись і захищатись.

    А можно коротко перечислить, как медиаэксперт, как политик, методы "того самого "діяти".

    Комплексы - неправильное слово. Думаю, использование ностальгии по большому - этот тоже метод. Удивительна паралелль с мюнхенским восстанием )))
    Действовать аналогично не получится. Во-первых некому, будем честными. Не существует в стране реального авторитета. Во вторых, прийдется работать в условиях активного противодействия каждому шагу, с активной дискредитацией
    топовых участников процесса. Поэтому копирование будет неэффективным. Потеряно много времени.

    Відповісти


    № 16286 Cергей Пунсик (Ковпак) 18:58 06.07.08

    Согласен что у РФ есть имперские амбиции, как и у США, вы что молодой человек считаете если с Сербией прошло то с Украиной не пройдёт, а что бы не прошло надо делом заниматься, сытый на баррикаду не полезит. Накормите народ, дайте ему возможность работать и получать за свою работу достойную зарплату, которая позволить ему жить, а не существовать. А вы то ребелитация банедеровцов. то голодомор, то еще что то , всё что хотите.
    Стали государствеными мужами так будьте ими. А так то вы за каждого своего кандидада отвечали до выборов ,а теперь у вас вдруг предатели.
    Да бисер перед свиньями это точно про вас всех "избраников народных", вам наши проблемы нужны как зайцу стоп-сигнал.

    Відповісти



Логін: Пароль:



зареєструйтесь на сайті, якщо у вас немає логіна.

Блоги

Авторизація

Рубрикатор

weblog.com.ua