Коментарі:

    № 10775 None Smilodon (none_smilodon) 08:46 12.10.07

    Ніщо так не об'єднує демократів, як ідея відколотись від існуючого демократичного руху. ЮЛ вже є першим номером такого проекту.

    Відповісти


    № 10777 Андрій Панченко (Andrey) 08:56 12.10.07

    Вона за останні 2 роки вже вдурге заявила про саме таке об*єднання!

    Газета "День" за сьогодні, якщо не помиляюсь.

    Відповісти


    № 10782 Тетяна (TatyanaIchenko) 11:02 12.10.07

    Думаю, що, якби ЇЇ послухали 2 роки тому, все було б по-інакшому!
    Ви питаєте, чи потрібне таке об"єднання, - ОБОВ"ЯЗКОВО! Бо, якщо НУНС та БЮТ будуть окремо, нічого з цього не вийде та ніякого втілення програм "для людей" у життя не буде!

    Відповісти


    № 10796 Андрій Панченко (Andrey) 12:43 12.10.07


    Відповідь для Тетяна

    Цитата:
    Думаю, що, якби ЇЇ послухали 2 роки тому, все було б по-інакшому!
    Ви питаєте, чи потрібне таке об"єднання, - ОБОВ"ЯЗКОВО! Бо, якщо НУНС та БЮТ будуть окремо, нічого з цього не вийде та ніякого втілення програм "для людей" у життя не буде!


    Ваша правда!

    Відповісти


    № 10791 Марта (martusya_) 12:00 12.10.07

    Зараз усі будуть мене критикувати , але я вважаю , що не потрібно обєднувати БЮТ і НУ НС в одну пол. силу.Нічого хорошого з цього не вийде! Тимошенко не терпить поряд сильних розумних людей.

    Відповісти


    № 10795 Андрій Панченко (Andrey) 12:42 12.10.07


    Відповідь для Марта

    Цитата:
    Зараз усі будуть мене критикувати , але я вважаю , що не потрібно обєднувати БЮТ і НУ НС в одну пол. силу.Нічого хорошого з цього не вийде! Тимошенко не терпить поряд сильних розумних людей.


    НЕ будуть))

    Бо необхідно створити Демократичну альтернативу старій системі, яку репрезентують - ПР, КПУ та частка СПУ!
    В даному випадку варто об*єднатись, щоб остаточно "подолати Дракона"...
    .

    Відповісти


    № 10805 Марта (martusya_) 13:15 12.10.07


    Відповідь для Андрій Панченко

    Цитата:

    Відповідь для Марта
    Цитата:
    Зараз усі будуть мене критикувати , але я вважаю , що не потрібно обєднувати БЮТ і НУ НС в одну пол. силу.Нічого хорошого з цього не вийде! Тимошенко не терпить поряд сильних розумних людей.


    НЕ будуть))

    Бо необхідно створити Демократичну альтернативу старій системі, яку репрезентують - ПР, КПУ та частка СПУ!
    В даному випадку варто об*єднатись, щоб остаточно "подолати Дракона"...
    .
    Ой Андрію, незнаю, мені все таки здається, що краще , коли ці 2 сили співпрацюють, без обєднання.Ви гадаєте, що з їхнього обєднання вийшло б щось путнє?

    Відповісти


    № 10816 Андрій Панченко (Andrey) 14:02 12.10.07


    Відповідь для Марта

    Цитата:
    ...Ви гадаєте, що з їхнього обєднання вийшло б щось путнє?


    Я недостатньо обізнаний щодо особистості ЮВТ, але в б.-якому випадку, саме вона зіграла не останню роль в президентстві ВАЮ. Тож навіщо її боятись?

    Хіба що в них є якісь принципові розібжності?

    Відповісти


    № 10793 Марта (martusya_) 12:39 12.10.07

    Попередні порламентські вибори : одна із Львівських шкіл проводить за тиждень до виборів батьківські збори , батьків збирають у конференц залі , зявляється директор школи в компанії бютівських "шісток" і показують усім "кіно", де на святкуванні дня Дніпропетровська Єхануров "цілується" з Кучмою:), потім іде лекція які безсоромні зрадники зібрались в НУ і тільки одна "свята" леді Ю "допоможе" всім! для закріплення пройденого матеріалу, всім видаються маєчки, агітки , календарики і інше сміття.Методи Юлі говорять за неї! А голосування закону про кабмін в тандемі з ПР, і знову суха з води вилізла . Памятаєте голосування за відставку Луценко?Чи не Юлькіні соратники називали Луценка:" найгіршим міністром МВС, за всю історію України"?! І це все тільки квіточки....

    Відповісти


    № 10799 Андрій Панченко (Andrey) 12:45 12.10.07


    Відповідь для Марта

    Цитата:
    Попередні порламентські вибори : одна із Львівських шкіл проводить за тиждень до виборів батьківські збори , батьків збирають у конференц залі , зявляється директор школи в компанії бютівських "шісток" і показують усім "кіно", де на святкуванні дня Дніпропетровська Єхануров "цілується" з Кучмою:), потім іде лекція які безсоромні зрадники зібрались в НУ і тільки одна "свята" леді Ю "допоможе" всім! для закріплення пройденого матеріалу, всім видаються маєчки, агітки , календарики і інше сміття.Методи Юлі говорять за неї! А голосування закону про кабмін в тандемі з ПР, і знову суха з води вилізла . Памятаєте голосування за відставку Луценко?Чи не Юлькіні соратники називали Луценка:" найгіршим міністром МВС, за всю історію України"?! І це все тільки квіточки....


    тобто Ви бачите в ній "Дракона" від старих часів?
    ?

    Відповісти


    № 10809 Марта (martusya_) 13:19 12.10.07


    Відповідь для Андрій Панченко

    Цитата:

    Відповідь для Марта
    Цитата:
    Попередні порламентські вибори : одна із Львівських шкіл проводить за тиждень до виборів батьківські збори , батьків збирають у конференц залі , зявляється директор школи в компанії бютівських "шісток" і показують усім "кіно", де на святкуванні дня Дніпропетровська Єхануров "цілується" з Кучмою:), потім іде лекція які безсоромні зрадники зібрались в НУ і тільки одна "свята" леді Ю "допоможе" всім! для закріплення пройденого матеріалу, всім видаються маєчки, агітки , календарики і інше сміття.Методи Юлі говорять за неї! А голосування закону про кабмін в тандемі з ПР, і знову суха з води вилізла . Памятаєте голосування за відставку Луценко?Чи не Юлькіні соратники називали Луценка:" найгіршим міністром МВС, за всю історію України"?! І це все тільки квіточки....


    тобто Ви бачите в ній "Дракона" від старих часів?
    ?
    Чесно кажучи , мені дуже не подобаються , методи за допомогою яких , вона досягає своїх цілей! Культ особистості , який Юля з своїми соратниками сама навколо себе створила, теж я вважаю негативним і небезпечним явищем!

    Відповісти


    № 10868 Андрій Панченко (Andrey) 15:49 12.10.07


    Відповідь для Марта

    Цитата:
    ...Культ особистості , який Юля з своїми соратниками сама навколо себе створила, теж я вважаю негативним і небезпечним явищем!


    Комусь це мусить подобатись...

    Напр. в ПР - теж культ. ОТож, один Дракон проти ыншого?

    Пам*ятаєте дуже добрий фільм (до речі з Абдуловим, якому вже недовго((

    ТАм така була фраза:

    "А зачем Вы терпите Дракона, почему он над Вами издевается, а Вы молчите?"

    "Ну, знаете, зато он нас оберегает от других Драконов"...

    Треба, як В Англії - Дракон зазнався - обмежили права.

    У Франції - відрубали голови і потому!

    Короче, народ треба виховувати, дух його піднімати.
    Він або дрімає, або додихає - хтозна?
    .

    Відповісти


    № 10800 Андрій Панченко (Andrey) 12:52 12.10.07

    Щодо БЮТ, то об*єдуватись, думаю все ж треба - для виконання зазначеної вище мети, оскільки все-таки програми не дуже відрізняються.

    З іншого боку, не обов*язково об*єднуватись на базі БЮТ. Я навіть проти цього Абсолютно. НЕ буду казати, що комусь довіряю, комусь - ні. Зараз такі часи, що нікому вірити неможна.

    Але без того ж об*єднання не буде злагодженої роботи ані уряду, ані парламенту. Адже БЮТ з НУНС можуть і не скласти доброї конкуренції ПР-вській коаліції, з огляду на сказане Вами також.

    Тому цю пропозицію необхідно обговорити - це без сумніву.
    Час іде, а "ворог" як то кажуть "не спить"...

    Відповісти


    № 10813 Марта (martusya_) 13:56 12.10.07


    Відповідь для Андрій Панченко

    Цитата:
    Щодо БЮТ, то об*єдуватись, думаю все ж треба - для виконання зазначеної вище мети, оскільки все-таки програми не дуже відрізняються.

    З іншого боку, не обов*язково об*єднуватись на базі БЮТ. Я навіть проти цього Абсолютно. НЕ буду казати, що комусь довіряю, комусь - ні. Зараз такі часи, що нікому вірити неможна.

    Але без того ж об*єднання не буде злагодженої роботи ані уряду, ані парламенту. Адже БЮТ з НУНС можуть і не скласти доброї конкуренції ПР-вській коаліції, з огляду на сказане Вами також.

    Тому цю пропозицію необхідно обговорити - це без сумніву.
    Час іде, а "ворог" як то кажуть "не спить"...
    Завжди дуже приємно спілкуватись з розумною людиною:)! Та думаю , Тимошенко наврятче погодиться на таке обєднання,якщо воно не буде на базі БЮТ.

    Відповісти


    № 10815 Андрій Панченко (Andrey) 14:00 12.10.07

    Тоді нехай буде як є...

    Відповісти


    № 10817 Владимир Батищев (Longer7) 14:03 12.10.07

    Думаю, что через некоторое время мелкие партии входящие в Нашу Украину посыпятся. Поэтому на повестке дня будет вопрос о переходе Кириленко с сотоварищами в народную самооборону и на ее базе сформировать с Луценко одну партию.
    При этом очистившись от всяких Ехануровых и т.д. Его на пенсию как Мороза.

    И обязательно убрать что она пропрезидентская партия. Со временем это может сослужить плохую службу.

    Відповісти


    № 10821 Тетяна (TatyanaIchenko) 14:12 12.10.07


    Відповідь для Владимир Батищев

    Цитата:
    Думаю, что через некоторое время мелкие партии входящие в Нашу Украину посыпятся. Поэтому на повестке дня будет вопрос о переходе Кириленко с сотоварищами в народную самооборону и на ее базе сформировать с Луценко одну партию.
    При этом очистившись от всяких Ехануровых и т.д. Его на пенсию как Мороза.

    И обязательно убрать что она пропрезидентская партия. Со временем это может сослужить плохую службу.


    Володимире, чомусь, я з Вами погоджуюсь.
    На даному політичному етапі НУ слабка партія, і дуже часто думки партій, які знаходяться в блоці, розходяться і вони починають сваритися і це найбільша їх помилка. Яким би не був БЮТ, коли там сваряться, то це сенсація для журналістів і політиків.
    А зараз коли є ЛІДЕР НУНС Луценко, то все може статися так, як ви кажете.
    Бо це людина, яка не відступає від своїх принципів. а часто це головне.

    Відповісти


    № 10858 Андрій Панченко (Andrey) 15:37 12.10.07


    Відповідь для Тетяна

    Цитата:

    Відповідь для Владимир Батищев
    Цитата:
    Думаю, что через некоторое время мелкие партии входящие в Нашу Украину посыпятся. Поэтому на повестке дня будет вопрос о переходе Кириленко с сотоварищами в народную самооборону и на ее базе сформировать с Луценко одну партию.
    При этом очистившись от всяких Ехануровых и т.д. Его на пенсию как Мороза.

    И обязательно убрать что она пропрезидентская партия. Со временем это может сослужить плохую службу.


    Володимире, чомусь, я з Вами погоджуюсь.
    На даному політичному етапі НУ слабка партія, і дуже часто думки партій, які знаходяться в блоці, розходяться і вони починають сваритися і це найбільша їх помилка. Яким би не був БЮТ, коли там сваряться, то це сенсація для журналістів і політиків.
    А зараз коли є ЛІДЕР НУНС Луценко, то все може статися так, як ви кажете.
    Бо це людина, яка не відступає від своїх принципів. а часто це головне.


    З першим не погоджусь, а за друге - дякую:)

    НУ слабка партія - але лише в минулому - у виборах, які невдало провели як кампанію. нАсправді суспільство цю партію підтримує так само, як і БЮТ (якщо була б можливість проголосувати за кордоном в нелегалів, тол може навіть і більше! )
    Тому я вважаю, що в НУНС потенціал та народна підтримка не гірше за БЮТ.
    Крім того, НУНС отримає владу, тож говорити про слабкість можна, визнаючи водночас силу!

    Один в полі не воїн. За кого - за Пр.-міністра Януковича Луценко мав дотримати слова? зізнайтесь. що він практично не був при владі. Порівняти Луценка та Цушка в якості міністрів, -один з них намагався працювати, а інший відлежався половину терміну? Я з ним пов*язую сподівання на великі зміни.

    П.С. Тим більше, я вважаю, що НУ нічим не завинила та не запачкала себе під час формування коаліції у 2006-му. Отож, в неї все попередеу, чомусь хочеться думати саме так.

    Відповісти


    № 10866 Тетяна (TatyanaIchenko) 15:47 12.10.07


    Відповідь для Андрій Панченко

    Цитата:

    Відповідь для Тетяна
    Цитата:

    Відповідь для Владимир Батищев
    Цитата:
    Думаю, что через некоторое время мелкие партии входящие в Нашу Украину посыпятся. Поэтому на повестке дня будет вопрос о переходе Кириленко с сотоварищами в народную самооборону и на ее базе сформировать с Луценко одну партию.
    При этом очистившись от всяких Ехануровых и т.д. Его на пенсию как Мороза.

    И обязательно убрать что она пропрезидентская партия. Со временем это может сослужить плохую службу.


    Володимире, чомусь, я з Вами погоджуюсь.
    На даному політичному етапі НУ слабка партія, і дуже часто думки партій, які знаходяться в блоці, розходяться і вони починають сваритися і це найбільша їх помилка. Яким би не був БЮТ, коли там сваряться, то це сенсація для журналістів і політиків.
    А зараз коли є ЛІДЕР НУНС Луценко, то все може статися так, як ви кажете.
    Бо це людина, яка не відступає від своїх принципів. а часто це головне.


    З першим не погоджусь, а за друге - дякую:)

    НУ слабка партія - але лише в минулому - у виборах, які невдало провели як кампанію. нАсправді суспільство цю партію підтримує так само, як і БЮТ (якщо була б можливість проголосувати за кордоном в нелегалів, тол може навіть і більше! )
    Тому я вважаю, що в НУНС потенціал та народна підтримка не гірше за БЮТ.
    Крім того, НУНС отримає владу, тож говорити про слабкість можна, визнаючи водночас силу!

    Один в полі не воїн. За кого - за Пр.-міністра Януковича Луценко мав дотримати слова? зізнайтесь. що він практично не був при владі. Порівняти Луценка та Цушка в якості міністрів, -один з них намагався працювати, а інший відлежався половину терміну? Я з ним пов*язую сподівання на великі зміни.

    П.С. Тим більше, я вважаю, що НУ нічим не завинила та не запачкала себе під час формування коаліції у 2006-му. Отож, в неї все попередеу, чомусь хочеться думати саме так.


    РАЗУМ ВОСТОРЖЕСТВУЕТ! ! !

    Відповісти


    № 10872 Андрій Панченко (Andrey) 15:54 12.10.07


    Відповідь для Тетяна

    Цитата:


    РАЗУМ ВОСТОРЖЕСТВУЕТ! ! !


    Знаєте, хотілося б цьому розуму побажати ще трішечки мудрості та чистоти...

    Відповісти


    № 10823 Андрій Панченко (Andrey) 14:18 12.10.07


    Відповідь для Владимир Батищев

    Цитата:
    Думаю, что через некоторое время мелкие партии входящие в Нашу Украину посыпятся. Поэтому на повестке дня будет вопрос о переходе Кириленко с сотоварищами в народную самооборону и на ее базе сформировать с Луценко одну партию.
    При этом очистившись от всяких Ехануровых и т.д. Его на пенсию как Мороза.

    И обязательно убрать что она пропрезидентская партия. Со временем это может сослужить плохую службу.


    ТАк, такий варіант можливий.

    Можливий й інший - якщо ситуація буде розвиватись не вкрай вдало для НУНС - тоді навпаки, деякі з дрібних партій укріпляться та утворять нові союзи.

    Але самі вони не досягнуть багато успіху, якщо звісно не стануть Морозами або від-МОРОЗ-ками))

    Відповісти


    № 10846 Андрій Панченко (Andrey) 15:16 12.10.07

    Давайте на вихідних за прикладом ЮТ сходимо в церкву – помолимось за Україну.

    Зі святом Покрови всіх завсідників!
    .

    Відповісти


    № 10860 Тетяна (TatyanaIchenko) 15:38 12.10.07


    Відповідь для Андрій Панченко

    Цитата:
    Давайте на вихідних за прикладом ЮТ сходимо в церкву – помолимось за Україну.

    Зі святом Покрови всіх завсідників!
    .


    Із задоволенням! ! !
    У нас на Запоріжжі буде грандіозне свято з цього приводу та ще й відкривається новий Собор! ! !

    Приєднуюсь до привітань! ! ! Зі святом! !

    Відповісти


    № 10882 Марта (martusya_) 16:47 12.10.07

    Дякую за привітання, приєднуюсь:)

    Відповісти


    № 10888 Владимир Батищев (Longer7) 17:25 12.10.07

    Кстати, сегодня князя Александра Невского. А я крестился в соборе Александра Невского под Одессой.
    Надо обязательно помолиться.

    А когда я вижу Третьякова в нашей украине мне как-то становится тошно.
    В 2005 году еженедельник Бизнес писал как он с Табачником дерибанили.
    Так как в суд за клевету не подали, значит была написана правда.
    В этом номере также было написано и как Богатырева разваливала полиграфическую отрасль в 2004 году.

    Відповісти


    № 10962 Андрій Панченко (Andrey) 11:51 13.10.07


    Відповідь для Владимир Батищев

    Цитата:
    Кстати, сегодня князя Александра Невского. А я крестился в соборе Александра Невского под Одессой.///


    Это дело полезное. как показывает пример БЮТ...

    Кстати. а сегодня - день св. Михаила - того, что Русь крестил со Владимиром.

    Відповісти


    № 10958 CivicUA Ukr (CivicUA) 10:24 13.10.07

    После полного дерибана в мире воров наступает фаза передела (рейдерства). БЮТ и есть партия рейдеров, исходя из того, кто главный хозяин и финансист этой партии. В этой шайке и партия президента, поскольку это тоже воровская партия.
    При чем тут демократия и народ?

    Відповісти


    № 10963 Андрій Панченко (Andrey) 11:55 13.10.07


    Відповідь для CivicUA Ukr

    Цитата:
    ...В этой шайке и партия президента, поскольку это тоже воровская партия.
    При чем тут демократия и народ?


    Если можно, с этого места пожалуйста подробнее.

    Відповісти


    № 10959 CivicUA Ukr (CivicUA) 10:39 13.10.07

    Не могут быть объеденены интересы ЮТ и президента, амбиции какого зашкаливают на второй срок. Он настолько обгадился, что ему лучше уйти или признать ЮТ лучшей. Какая из всего этого "контингента" лучшая. Правда она лучшая в негативном смысле, поскольку реально относится к партии преступников и конституции и реальности власти для народа. Большая часть ее профанаций - жульничество. Но часть народа ей верят. А в раскладе избирательной системы она имеет вес. Из всего набора негатива (януковичей, ющенко и тимошенко) - Тимошенко лучшая. Если бы у нее была бы хоть капля политической совести, то народу стоило бы ей доверить стать президентом на следующий срок. Но во первых у нее нет даже капли политичекой совести, и потом, врядли она, как и Ющенко поймет смысл статуса гаранта Конституции. Она прирожденный фюрер, она понимает власть исключительно как император. Поэтому, она, как и всякий иной сторонник империи, ни при каких условиях не может стать лидером демократических движений и партии в частности. Но поскольку термин демократии больше используется как средство "око замилювання", т.е в реальнойти есть пустая фикция, то партию, использующую в своей номинации "демократичность" она фозглавить может. Но это не буде иметь к демократии накакого отношения. Демократия при существующих политиках и политических силах, а также политико-правовой куль/туре (от куль - Ура! ) в Украине - не возможна.

    Відповісти


    № 10964 Андрій Панченко (Andrey) 12:00 13.10.07


    Відповідь для CivicUA Ukr

    Цитата:
    ... Он настолько обгадился, что ему лучше уйти или признать ЮТ лучшей. Какая из всего этого "контингента" лучшая. Правда она лучшая в негативном смысле, поскольку реально относится к партии преступников и конституции и реальности власти для народа. Большая часть ее профанаций - жульничество. Но часть народа ей верят. А в раскладе избирательной системы она имеет вес...


    А какого Вы мнения о ПР и Литвин с КПУ?

    Они - лучшу или хуже, и в каком - хорошем или плохлм смысле?

    Каковы Ваши предложения?

    Отдать предпочтение командам стариков-коммунистов (полядите на состав 3-х указанных команд) или молодых - некомунистов-демократов?


    Відповісти


    № 10989 CivicUA Ukr (CivicUA) 20:20 13.10.07


    Відповідь для Андрій Панченко

    Цитата:

    Відповідь для CivicUA Ukr
    Цитата:
    ... Он настолько обгадился, что ему лучше уйти или признать ЮТ лучшей. Какая из всего этого "контингента" лучшая. Правда она лучшая в негативном смысле, поскольку реально относится к партии преступников и конституции и реальности власти для народа. Большая часть ее профанаций - жульничество. Но часть народа ей верят. А в раскладе избирательной системы она имеет вес...


    А какого Вы мнения о ПР и Литвин с КПУ?

    Они - лучшу или хуже, и в каком - хорошем или плохлм смысле?

    Каковы Ваши предложения?

    Отдать предпочтение командам стариков-коммунистов (полядите на состав 3-х указанных команд) или молодых - некомунистов-демократов?


    ПР и КПУ как консервативые силы, стремящиеся реставрировать советскую власть, всевластие номенклатуры шарико-швондеров - отвратительны, тем более, что в основе их идеологии лежит откровенный криминалитет. Они еще хуже. Плохо то, что и ПР и КПУ и БЮТ и НУНС это образования одного спектра политических сил, сторонники варварско-воровской системы власти.
    В этом главная проблема власти в Украине, как таковой.
    Что касается Литвина, то мне трудно его оценивать, поскольку он себя в деяниях пока никак не проявил. В его команде есть человек какого я уважаю - это М. Сирота. Но, насколько он готов или способен влиять на ситуацию, какую он собирается проводить политику мне пока не известно. Пока к его публичным заявления мало претнзий. Разве что в отношении публичной земли, как res publicae - нет ясной и категоричной позиции. В том смысле, что земля как таковая не должна и не может быть быть обычным товаром.
    А вот имущественные права на землю, как формы прав на чужую вещь действительно могут быть условно "товаром" и здесь потенциал грандиозный. Но, эту тему отказываются даже обсуждать публично.
    Институты такого рода (сличные сервитуты, суперфиции, узуфрукции, разного рода владения и их защита посессионными исками и т.д.) были давно открыты, еще римлянами, и достаточно развититы в цивилизованном мире. Мы же повторяем в этих воросах ранний феодализм.
    Это конечно варварство. Какое будет стоить украинскому народу реальной потери имущественной независимости и суверинитета, а также прав на какие - то гарантии выживания. В этом смысле власть явно воюет против прав народа на стороне врагов украинского народа. Жаль, что так называемые патриотические силы видят смысл украинской независимости только в привилегиях на печатание за счет налогоплательщиков своих убогих и малозначащих трудов. Так что поживем посмотрим.

    Відповісти


    № 10980 Владимир Батищев (Longer7) 17:45 13.10.07


    Відповідь для CivicUA Ukr

    Цитата:
    Не могут быть объеденены интересы ЮТ и президента, амбиции какого зашкаливают на второй срок. Он настолько обгадился, что ему лучше уйти или признать ЮТ лучшей. Какая из всего этого "контингента" лучшая. Правда она лучшая в негативном смысле, поскольку реально относится к партии преступников и конституции и реальности власти для народа. Большая часть ее профанаций - жульничество. Но часть народа ей верят. А в раскладе избирательной системы она имеет вес. Из всего набора негатива (януковичей, ющенко и тимошенко) - Тимошенко лучшая. Если бы у нее была бы хоть капля политической совести, то народу стоило бы ей доверить стать президентом на следующий срок. Но во первых у нее нет даже капли политичекой совести, и потом, врядли она, как и Ющенко поймет смысл статуса гаранта Конституции. Она прирожденный фюрер, она понимает власть исключительно как император. Поэтому, она, как и всякий иной сторонник империи, ни при каких условиях не может стать лидером демократических движений и партии в частности. Но поскольку термин демократии больше используется как средство "око замилювання", т.е в реальнойти есть пустая фикция, то партию, использующую в своей номинации "демократичность" она фозглавить может. Но это не буде иметь к демократии накакого отношения. Демократия при существующих политиках и политических силах, а также политико-правовой куль/туре (от куль - Ура! ) в Украине - не возможна.


    Столько эмоций и ни одного факта.
    Плииииииииииз, под ярлык давайте фактурный материал или источник (журнал, статья и т.д.) Мы же не на базаре

    Відповісти


    № 10988 CivicUA Ukr (CivicUA) 20:00 13.10.07


    Відповідь для Владимир Батищев

    Цитата:

    Відповідь для CivicUA Ukr
    Цитата:
    Не могут быть объеденены интересы ЮТ и президента, амбиции какого зашкаливают на второй срок. Он настолько обгадился, что ему лучше уйти или признать ЮТ лучшей. Какая из всего этого "контингента" лучшая. Правда она лучшая в негативном смысле, поскольку реально относится к партии преступников и конституции и реальности власти для народа. Большая часть ее профанаций - жульничество. Но часть народа ей верят. А в раскладе избирательной системы она имеет вес. Из всего набора негатива (януковичей, ющенко и тимошенко) - Тимошенко лучшая. Если бы у нее была бы хоть капля политической совести, то народу стоило бы ей доверить стать президентом на следующий срок. Но во первых у нее нет даже капли политичекой совести, и потом, врядли она, как и Ющенко поймет смысл статуса гаранта Конституции. Она прирожденный фюрер, она понимает власть исключительно как император. Поэтому, она, как и всякий иной сторонник империи, ни при каких условиях не может стать лидером демократических движений и партии в частности. Но поскольку термин демократии больше используется как средство "око замилювання", т.е в реальнойти есть пустая фикция, то партию, использующую в своей номинации "демократичность" она фозглавить может. Но это не буде иметь к демократии накакого отношения. Демократия при существующих политиках и политических силах, а также политико-правовой куль/туре (от куль - Ура! ) в Украине - не возможна.


    Столько эмоций и ни одного факта.
    Плииииииииииз, под ярлык давайте фактурный материал или источник (журнал, статья и т.д.) Мы же не на базаре


    В определенной проф.среде принято под "деяниями" понимать и бездействие.
    Но и действия явно относятся не к демократии или точнее власти, соответствующей принципам рпавового государства, а к все той же тирании посредством императивов, с чудовищным ограничением диспозитивной юстиции.
    Система власти в Украине нуждается в системной реформации. Это не только наведение порядка в нормативно-правовой сфере путем проведения кодификации, но и реформация системы управления с четким определением сфер праововго регулирования, систем явочного и нормативно явочного администрирования и только в исключительных случаях через разрешительную системы. Особо негатирвным явлением является абсолютизм и откровенный сволочизм бюрократии. Притив бюрократии она и Ющенко ничего существенного не будут делать, поскольку сами являются носителями идеологии и сторонниками бюрократии, а не демократии.
    Бесчисленная масса бюрократических корпораций существующих с ортодоксально тоталитарно фашистского периода (советской власти) не только в основной сохранились, но и преумножились, какая в сочетании с ее беспределом всевластия и хамства стала невыносимой, создает те условия, какие отбрасывают Украину по рейтингам к варварским странам.
    Принятая в 1996 г - Конституция предполагает колосальную работу по коренному изменению системы власти, чего не делалось и не делается, в том числе БЮТ.
    ЮТ и Ющенко явно не представляет себе границ между прововым правлением и империализмом (диктатурой), разграничения сфер где это необходимо и допустимо и где не стоит. Они явно не понимают природы проблем и не предлагают обществу разумные способы их решения. Ну, ладно ПР и КПУ. Это явные сторонники всевластия шарикошвондеров. Они под лозунгами стабильности предполагают сохранение и реставрацию фашизма в традиционной советской форме. Но эти ЮТ и Ющ - декларируют проведение реформ, демократизации. В этом смысле они больше обманывают людей, чем откровенно криминально-профашитская группировка ПР+КПУ+социки всех мастей.
    Так что основная масса фактов выражается в их бездействии.

    Відповісти


    № 10979 соломон незалежний (МенталIтет EU) 14:13 13.10.07

    Чесно говоря ЮВТ немного популистка .ТОисть , хороший оратор и имиджмен.Как ПОказала практика ,старые методы к новым технологиям не подходят. Имеется ввиду ручное управление економикой.Поетому ей луче заниматся более гуманитарными направлениями. А економика нуждается в профи.

    Відповісти



Логін: Пароль:



зареєструйтесь на сайті, якщо у вас немає логіна.

Блоги

Авторизація

Рубрикатор

weblog.com.ua