• 19:06 10.10.07 Причины провала предвыборной кампании НУНС
    автор посту: Владимир Батищев


    Считаю, что одной из основных причин провала является то, лозунг "Закон один для всех" так и остался лозунгом.

    Более того, за период предвыборной кампании значительно усилилось беспредельное рейдерство, раздача для своих земельных участков ( в том числе и в заповедных землях), а в Крыму вообще процветает прибрежный беспредел.

    Такое ощущение, что Ющенко, кроме ля-ля , не знает что конкретно надо делать.

    Коментувати (20)

Коментарі:

    № 10604 Irina (Lit) 19:13 10.10.07

    Такое впечатление, что аффтар просто хочет набрать себе рейтинг. Любыми способами.
    НЕ БЫЛО НИКАКОГО ПРОВАЛА ! ! !

    Відповісти


    № 10606 Марта (martusya_) 19:33 10.10.07

    Провалу ніякого й справді не було.Результат виборів,може не такий як хотілось , але прогнозований.Щодо Ющенка,ви помиляєтесь.

    Відповісти


    № 10613 Cергей Пунсик (Ковпак) 22:54 10.10.07


    Відповідь для Марта

    Цитата:
    Провалу ніякого й справді не було.Результат виборів,може не такий як хотілось , але прогнозований.Щодо Ющенка,ви помиляєтесь.

    Сгоден з вами Марта, Ющенко знає що треба робити, вот тільки як це робити не знає. Ющенко все робить як політична повія.Згадайте хотя б 2002р.

    Відповісти


    № 10751 Ярослав Білик (bilyk) 22:09 11.10.07


    Відповідь для Cергей Пунсик

    Цитата:

    Відповідь для Марта
    Цитата:
    Провалу ніякого й справді не було.Результат виборів,може не такий як хотілось , але прогнозований.Щодо Ющенка,ви помиляєтесь.

    Сгоден з вами Марта, Ющенко знає що треба робити, вот тільки як це робити не знає. Ющенко все робить як політична повія.Згадайте хотя б 2002р.

    Детальніше, будь ласка, що ж він вам ТАКОГО зробив, що заслужив подібне визначення?!

    Відповісти


    № 10771 Андрій Панченко (Andrey) 08:24 12.10.07


    Відповідь для Ярослав Білик

    Цитата:

    Відповідь для Cергей Пунсик
    Цитата:

    Відповідь для Марта
    Цитата:
    Провалу ніякого й справді не було.Результат виборів,може не такий як хотілось , але прогнозований.Щодо Ющенка,ви помиляєтесь.

    Сгоден з вами Марта, Ющенко знає що треба робити, вот тільки як це робити не знає. Ющенко все робить як політична повія.Згадайте хотя б 2002р.

    Детальніше, будь ласка, що ж він вам ТАКОГО зробив, що заслужив подібне визначення?!


    Він "попросив" стару владу :)

    Відповісти


    № 10608 Владимир Батищев (Longer7) 19:48 10.10.07

    Мой рейтинг мне как -то по барабану.

    Если бы хотя НУНС организовало широкое обсуждение - а какой депутат собственно говоря нужен Украине - его права, полномочия, обязанности.
    В том числе и конкретная ответственность какая должна быть за непосещение сессий, передачу карточки другому лицу и т.д.
    И обязательно с участием представителей от народа. Савик Шустер всех не охватит.
    Уверен пару процентов еще бы добавилось.

    Відповісти


    № 10753 Ярослав Білик (bilyk) 22:11 11.10.07


    Відповідь для Владимир Батищев

    Цитата:
    Мой рейтинг мне как -то по барабану.

    Если бы хотя НУНС организовало широкое обсуждение - а какой депутат собственно говоря нужен Украине - его права, полномочия, обязанности.
    В том числе и конкретная ответственность какая должна быть за непосещение сессий, передачу карточки другому лицу и т.д.
    И обязательно с участием представителей от народа. Савик Шустер всех не охватит.
    Уверен пару процентов еще бы добавилось.

    У народу вже Кучма питав, яка має бути РАДА. Гадаю зараз, в епоху телебачення та радіомовлення можна домогтися того, що громадяни висловляться на рехерендумі ро скасування парламентаризму. Це не ті питання, які слід у народу з*ясовувати

    Відповісти


    № 10609 Владимир Батищев (Longer7) 19:53 10.10.07

    По поводу Ющенко не думаю, чтобы я ошибался.
    Уверен на 98%, что когда Юлю в августе убрали, а в сентябре Ющенко подписал меморандум с Януковичем, но между строк там было написано, что обе стороны приложат максимум усилий, чтобы Юля никогда не стала премьером.

    Відповісти


    № 10750 Ярослав Білик (bilyk) 22:08 11.10.07


    Відповідь для Владимир Батищев

    Цитата:
    По поводу Ющенко не думаю, чтобы я ошибался.
    Уверен на 98%, что когда Юлю в августе убрали, а в сентябре Ющенко подписал меморандум с Януковичем, но между строк там было написано, что обе стороны приложат максимум усилий, чтобы Юля никогда не стала премьером.

    Не слід забувати, що Юля теж докладає чимало зусиль, щоб створити собі ворогів

    Відповісти


    № 10654 Андрій Панченко (Andrey) 12:13 11.10.07


    Такій результат справді, передбачався ще до виборів.

    Але я думаю, що НУНС втратив 5-10 відсотків через недуже активну роботу на місцях.

    БЮТ, натомість, увесь час заявляв про себе - от і отримав перемогу!

    Люди ж бо не сліпі!

    Гасла тут ні до чого, вони нічого не вирішують - їх треба підтверджувати ділами, Ваша правда.

    БЮТ принаймні намагався.

    Відповісти


    № 10673 Марта (martusya_) 12:58 11.10.07


    Відповідь для Андрій Панченко

    Цитата:

    Такій результат справді, передбачався ще до виборів.

    Але я думаю, що НУНС втратив 5-10 відсотків через недуже активну роботу на місцях.

    БЮТ, натомість, увесь час заявляв про себе - от і отримав перемогу!

    Люди ж бо не сліпі!

    Гасла тут ні до чого, вони нічого не вирішують - їх треба підтверджувати ділами, Ваша правда.

    БЮТ принаймні намагався.
    Андрію,я абсолютно з вами згодна нарахунок роботи НУ НС на місцях.Даруйте , але місцеві осередки у них просто бездіяльні(принаймі на Львівщині). У БЮТ все навпаки , там була проведена колосальна робота по організації і функціонуванню місцевих представництв і ми з вами переконались, що ця робота дала свої результати.У нас на Львівщині осередки БЮТ є не тільки в містах, але й практично у кожному селі! І тут вони не прогадали , тому ,що зладжена, грамотно проведена робота на місцях це левова частка загального результату .

    Відповісти


    № 10675 Андрій Панченко (Andrey) 13:00 11.10.07

    +5!

    Я ж Вам казав, що ми однодумці...

    Відповісти


    № 10678 Марта (martusya_) 13:14 11.10.07


    Відповідь для Андрій Панченко

    Цитата:
    +5!

    Я ж Вам казав, що ми однодумці...
    Андрію,мені дуже цікаво було б дізнатись Вашу думку нарахунок БЮТ?

    Відповісти


    № 10725 Андрій Панченко (Andrey) 16:01 11.10.07


    Відповідь для Марта

    Цитата:

    Відповідь для Андрій Панченко
    Цитата:
    +5!

    Я ж Вам казав, що ми однодумці...
    Андрію,мені дуже цікаво було б дізнатись Вашу думку нарахунок БЮТ?


    Див. нижче))

    Відповісти


    № 10679 Марта (martusya_) 13:14 11.10.07


    Відповідь для Андрій Панченко

    Цитата:
    +5!

    Я ж Вам казав, що ми однодумці...
    Андрію,мені дуже цікаво було б дізнатись Вашу думку нарахунок БЮТ?

    Відповісти


    № 10724 Андрій Панченко (Andrey) 16:00 11.10.07


    Відповідь для Марта

    Цитата:

    Відповідь для Андрій Панченко
    Цитата:
    +5!

    Я ж Вам казав, що ми однодумці...
    Андрію,мені дуже цікаво було б дізнатись Вашу думку нарахунок БЮТ?


    "БЮТ, натомість, увесь час заявляв про себе - от і отримав перемогу! ..."
    Що я можу сказать, як людина активна, то все довкола неї крутиться.

    Скажу більше, кадри БЮТ, на мою думку краще знають виборчу справу.
    Хоча я читав, що без російських політтехнологів вони б такого ефекту не досягли...

    ТА й в "міжжвибірря" вони на місцях також не дрімали - піднімали питання тарифів, дітей війни, судились за це та землю, от люди й подякували за це.

    Вважаю перемогу БЮТ заслуженою.

    Відповісти


    № 10733 Владимир Батищев (Longer7) 18:46 11.10.07


    Відповідь для Андрій Панченко

    Цитата:

    Відповідь для Марта
    Цитата:

    Відповісти


    № 10708 Володимир Сиротенко (verbicky) 14:55 11.10.07

    Когда маятник взглядов отклонился влево- правіе парти не побеждают

    Відповісти


    № 10732 Владимир Батищев (Longer7) 18:36 11.10.07

    Спасибо за активную поддержку.
    Анализируя итоги выборов у меня сложилось впечатление, что население, когда голосовало за НУНС, особо не думало о Ющенко, а скорее всего голосовало за молодых представителей партии Кириленко и Луценко.
    А Литвина надо обязательно брать в демократическую коалицию, так как точно неизвестно кто там будет от Нашей Украины.
    Если пару человек типа Еханурова, то они точно при голосовании за Юлю премьера промахнутся кнопками.
    Поэтому обязательно нужна подстраховка.

    Відповісти


    № 10772 Андрій Панченко (Andrey) 08:29 12.10.07

    Ви праві, принаймні. я також думаю, що народ думав саме про це.

    Персонально я на виборах президента думав про те, щоб Кучма "пішов"...
    Стосовно Литвина - час покаже...
    В б.-як. разі стабільність коаліції може знаходитись під знаком питання.

    Відповісти



Логін: Пароль:



зареєструйтесь на сайті, якщо у вас немає логіна.

Блоги

Авторизація

Рубрикатор

weblog.com.ua